Aviseringar
Rensa alla

Bryr ni er om etniciteter alls?


mynona: Då fattade jag i så fall inte ett skvatt. Jag har tidigare hört den hållning jag tilblakavisade här ovan av många stenhårt antirasistiska anti-sd:are med lingvistisk och hardcore vetenskaplig läggning. Hur som, orkar inte trassla in mig i något ämne som är det minsta infekterat offentligt och blir rädd att säga något språkligt fel så fort ämnet handlar om etnicitet/dylikt, men vill du tydliggöra så får du göra det.

Förstår inte hur du kan få kultur ->fysiologi till fysiologi -> kultur.


   
SvaraCitera
mynona

Nachac:

Förstår inte hur du kan få kultur ->fysiologi till fysiologi -> kultur.

Du är på en för hög nivå för mig, för jag fattar inte ett enda skvatt av vad du säger, och jag är hur som helst för rädd för att delta i en infekterat att ämne för att göra något annat än att sätta som slutpunkt: Jag anser att det bör finnas ett ord som klargör att man syftar på enbart utseendemässiga etniska skillnader och klargöra att dessa inte är samma sak som kulturskillnader, annars antyder man att de är omöjliga att separera. Nu vågar jag inte säga något mer för att inte säga något fel, och eftersom du inte vill tydliggöra vad du menade, utan snarare verkar vilja försätta mig i försvarsposition, blir jag för rädd för att skriva något mer. Jag förstod inte vad du menade, du vill inte förklara dig så att jag förstår vad du menar, och jag är förr rädd om mitt mående för att tvingas ut i offentlig konflikt. Mitt humör är prioritet nummer ett. Vad som helst hellre än att dras in i något infekterat.


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

Kudhos: Ja.

Bryr mig är väl ett lite för starkt ord, jag ser etniciteten iaf
sen spelar den endast roll för andra fäster så stor vikt vid den


   
SvaraCitera

Ja det är ju rätt viktigt?


   
SvaraCitera

484779_492822604104023_197744141_n.jpg'
Hjärta


   
SvaraCitera
reben

vet fan
asså inte så att det påverkar så mkt men känns ju som att ta i att säga "bryr ni er om" jag menar man registrerar väl


   
SvaraCitera

Det är väll det o palmemordet, vad ska man annars göra.


   
SvaraCitera