Aviseringar
Rensa alla

Bryr ni er om likes?


chloee
Ämnesstartare

Jag har typ 90 följare på instagram men läger aldrig ut någonting, om jag skulle göra det tror jag jag kanske skulle få 30-15 likes :/ 
Känns som om det är patetiskt att ens lägga ut då?... Bryr sig folk om hur många man likes man får eller spelar det ingen roll?


   
Citera

jag bryr mig inte, har max fått 5 likes på nått eller nått sånt


   
SvaraCitera

chloee:
Jag har typ 90 följare på instagram men läger aldrig ut någonting, om jag skulle göra det tror jag jag kanske skulle få 30-15 likes :/ 
Känns som om det är patetiskt att ens lägga ut då?... Bryr sig folk om hur många man likes man får eller spelar det ingen roll?

nja inte direkt, lägg ut det du vill och känn ingen press. alternativt är att köpa likes på sin bild för typ 10 kr lol


   
SvaraCitera

Jag erkänner att det kändes lite konstigt när jag fick 0 likes.

Men jag bryr mig inte mycket. Nästan det enda jag lägger upp på instagram är bild på tacos när det blir tacos i skolan. Jag erkänner att jag inte visar mycket av min personlighet på instagram. Annars skulle det bli många fler bilder om dagen.


   
SvaraCitera

Jag tyckte det var rätt så viktigt innan men sen dog man på insidan och bryr sig om väldigt lite generellt sett 🙂


   
SvaraCitera

Likes tycker jag inte spelar någon roll alls. Jag älskar dock när jag får en riktigt fin kommentar. Ladda upp bilder för att du vill att folk ska se bilderna, inte för likes 🙂


   
SvaraCitera

Nej, har aldrig gjort det och kommer troligen aldrig göra det. Likes är inte allt 


   
SvaraCitera

haha nej


   
SvaraCitera

chloee:
Jag har typ 90 följare på instagram men läger aldrig ut någonting, om jag skulle göra det tror jag jag kanske skulle få 30-15 likes :/ 
Känns som om det är patetiskt att ens lägga ut då?... Bryr sig folk om hur många man likes man får eller spelar det ingen roll?

Det känns patetisk för en som lägger ut det men det är egentligen ingenting man ska bry sig om. 


   
SvaraCitera

Gjorde det innan men det är väldigt obetydligt nu


   
SvaraCitera

Har inte Instagram. Har bara Facebook och ett antal sidor hos freehosts och några .COM domäner online. Satsar istället på att få så många som möjligt att länka till mina egna sidor (i synnerhet de som ligger under egen domän) då ju fler länkar gör att sidan hamnar högre upp vid Google-sökningar.  Glad


   
SvaraCitera

Nej. Lägger inte ut så ofta heller. På min senaste instagram-bild så fick jag fler likes än vad jag har följare så det var väl kul


   
SvaraCitera

lägg bara upp den, ingen bryr sig


   
SvaraCitera

förut det spelade roll för mig men inte längre. 


   
SvaraCitera

Maymay:
Jag tyckte det var rätt så viktigt innan men sen dog man på insidan och bryr sig om väldigt lite generellt sett 🙂

Sad


   
SvaraCitera