Aviseringar
Rensa alla

Bryr ni er om likes?


Ale-xx

Bryr mig inte särskilt mycket. Stör mig dock på människor som ändå får en del likes och säger att det är ingenting. Ingenting för en riktigt instagramprofil men en rätt mycket för en vanlig Svensson liksom 😛


   
SvaraCitera

Jag bryr mig jätte mycket om likes o följare det var ett tag nu men hade 54 följare o typ 4 st likade så efter fuskade jag med följare så nu har jag 1670 st men bara 3 är riktiga men aa förr blev jag typ lite mobbad men inte riktigt mobbad 


   
SvaraCitera

chloee:
Jag har typ 90 följare på instagram men läger aldrig ut någonting, om jag skulle göra det tror jag jag kanske skulle få 30-15 likes :/ 
Känns som om det är patetiskt att ens lägga ut då?... Bryr sig folk om hur många man likes man får eller spelar det ingen roll?

Hej chloee!

Förr hade jag ett konto med runt 200 följare, och var väl "medel-populär"? Låter jättetöntigt att säga, jag vet. Men under tiden hade jag ett privat konto också. Sen tog jag bort det kontot med många följare, och idag har jag bara mitt privata konto. Jag tycker det är mycket roligare att ha ett konto som bara nära vänner följer, där man kan lägga ut vad man vill, när man vill. Så jag tycker att du inte ska bry dig om sånt. Det är ju ganska töntigt när man tänker efter. Man lever för sig själv, och man ska inte bry sig om vad andra gillar eller inte.

Ha en fortsatt trevlig helg!
🙂


   
SvaraCitera

Hej, jag letar efter någon att regelbundet kommunicera för ömsesidigt samtycke. Svara mig bara på sajten: GetFucka.com mitt smeknamn: MakaTakyn


   
SvaraCitera

Alla människor bryr sig om likes, alla vill bli sedda osv. Sen obrde man inte bry sig om det för mycket egentligen.


   
SvaraCitera

Nej, jag bryr mig inte ett dyft om likes. 

Däremot så bedömer jag personer beroende på antal likes. Är man uppe i hundratals likes så anser jag att personen bakom kontot antingen är populär eller söker bekräftelse. 

Har fotot mindre likes antar jag tvärtemot, att personen inte är populär alternativt är allmänt jordnära och inte har något behov av bekräftelse från allmänheten. 

Jag gillar personer med få likes då det speglar min personlighet! 


   
SvaraCitera

Nää kan erkänna att jag får typ 10-20 likes per bild


   
SvaraCitera

Kunde inte bry mig mer men 95 likes per bild e la max


   
SvaraCitera

jag skiter i det fullständigt


   
SvaraCitera
Roloch

Ibland   


   
SvaraCitera

Nej, bryr mig inte alls


   
SvaraCitera

folk är desperata för likes och followers, fattar inte hur fuckade deras hjärnor är


   
SvaraCitera

ja    


   
SvaraCitera
Lokes

De vore väl kul om fler gilla mina bilder jag är stolta över 


   
SvaraCitera