Aviseringar
Rensa alla

Bryr sig era föräldrar om hur ni mår?


Ämnesstartare

Jo det är så här att ajg undrar om era föräldrar bryr sig om er detta av anledningen att min mamma inte bryr sig om hur jag mår[sad]Inte farsan heller men han bor inte hemma,har skilda föräldrar så...
Okej men saken är den att varje gång jag vill berätta hur jag mår och sånt så säger mrosan:"håll munnen jag vill inte lyssna på dig jag bryr mig inte om hur du mår !!![mad]"
Tja.... det känns lite som att ingen bryr sig om mig ...När mamma mår dåligt då brukar jag alltid lyssna men det är så orättvist att hon inte vil lyssna på mig ...Jag menar..om jag flyttade hemifrån så skulle jag inte sakna henne eller nåt .Har träffat människor som inte har föräldrar och de säger att om de hade föräldrar så skulle deras föräldrar hjälpa de om de mådde dåligt vilket jag tycker inte stämmer på mig [sad]


   
Citera

Skit i din morsa helt enkelt, lyssna inte på henne heller, hade jag gjort i alla fall

Kommer garanterat inte lösa något dock


   
SvaraCitera

Haha, nä.


   
SvaraCitera

Fixa en stor stark man som kan ta hand om dig.


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

är mamma mår dåligt då brukar jag alltid lyssna men det är så orättvist att hon inte vil lyssna på mig

Har du sagt det till henne?
Min morsa lyssnar inte heller.. Hon är inte så försående.. Min farsa bor också på annat ställe men hälsar på konstant men jag undviker att berätta en hel del om mitt liv för honom för att jag vet att han kommer må djävla dåligt över det..

Det kan vara så att din mamma inte orkar lyssna för att hon själv kanske mår dåligt? Jag skulle sagt "Du kan väl ge en anledning till varför du inte vill/orkar lyssna på mig så kan jag låta bli att berätta om hur jag mår till nästa gång?"[smile]

Zwift:

Fixa en stor stark man som kan ta hand om dig.

;O amg.. Jag dog lite.


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

"håll munnen jag vill inte lyssna på dig jag bryr mig inte om hur du mår !!![mad]"

[shake]

SeriösochSnäll:

När mamma mår dåligt då brukar jag alltid lyssna

Tvärsluta med det. Säg åt kärringjäveln att du inte vill lyssna på henne och inte bryr dig om hur hon mår.


   
SvaraCitera

Ja, mor frågar ständigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Har du sagt det till henne?

Nej jag vill ju inte tvinga henne att bry sig om mig .Jag menar... det ska ligga i föräldrarnas natur att bry sig om sina barn ju .De e ju vårdnadshavare... men aja får väl göra som Wanking sa:

Wanking BC:

Skit i din morsa helt enkelt, lyssna inte på henne heller, hade jag gjort i alla fall

Kommer garanterat inte lösa något dock

och sen

Zwift:

Fixa en stor stark man som kan ta hand om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Tvärsluta med det. Säg åt kärringjäveln att du inte vill lyssna på henne och inte bryr dig om hur hon mår.

Du har rätt hade inte tänkt på det ..Hon ska minnsann få smaka på sin egen medicin ..Fast tror inte hon kommer bry sig ...Barn ""ska"" ju inte bry sig om hur sina föräldrar mår


   
SvaraCitera

detberorpå:

;O amg.. Jag dog lite.

[blush][cute]


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Fast tror inte hon kommer bry sig

Förhoppningsvis hajar hon hinten. Om hon inte brydde sig hade hon inte pratat med dig när hon mår dåligt.


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Nej jag vill ju inte tvinga henne att bry sig om mig

Påstår du att jag sagt att du ska Tvinga henne? Du kan ställa en fråga innan du tar till andra metoder.. Hon kanske är i behov av psykolog?[tired] Man vet ju aldrig.. Vill hon inte kommunicera med dig alls DÅ kan du "skita i henne".. Tycker jag.


   
SvaraCitera

Vissa föräldrar är helt enkelt värdelösa. Försök klura ut att du faktiskt inte behöver just deras bekräftelse, så du kan bli stark i dig själv istället.


   
SvaraCitera

radartard:

Vissa föräldrar är helt enkelt värdelösa.

Alla människor är värdefulla på något sätt[cute]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Alla människor är värdefulla på något sätt[cute]

Ja, men inte nödvändigtvis i rollen som förälder.


   
SvaraCitera