Aviseringar
Rensa alla

Bryr sig era föräldrar om hur ni mår?


radartard:

Ja, men inte nödvändigtvis i rollen som förälder.

Sant.. Men att bara ha någon i huset kan få en att känna sig trygg[cute] I vissa fall räcker det mer än tillräckligt.


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

"håll munnen jag vill inte lyssna på dig jag bryr mig inte om hur du mår !!!

[chocked][sad]
Varför gör hon så? Har ni bråkat mycket, eller mår hon själv så dåligt att hon inte orkar lyssna på andra?

Mina föräldrar är snälla och bryr sig. Det är rätt så trevligt. [cute]


   
SvaraCitera

Ja, hade dock varit enklare om de ej gjorde det.

*tillbakadragen tonåring*


   
SvaraCitera

ne, min mamma mår själv dåligt

hon orkar inte bry sig.


   
SvaraCitera

mina bryr sig för jävla mycket. tröttsamt som fan...


   
SvaraCitera

Åh, det låter jobbigt. Det bästa kanske är att fråga henne rakt ut?

Min mamma överanalyserar allt jag gör och tolkar minsta lilla humörsväng som att jag har gått och blivit djupt deprimerad [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Varför gör hon så? Har ni bråkat mycket, eller mår hon själv så dåligt att hon inte orkar lyssna på andra?

Mina föräldrar är snälla och bryr sig. Det är rätt så trevligt.

Hon orkar helt enkelt inte att lyssna på mig .[sad]
Din lyckans ost


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Påstår du att jag sagt att du ska Tvinga henne?

nej jag bara skrev det utan att mena något mysko med det


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Hon orkar helt enkelt inte att lyssna på mig .[sad]

Men...va... det låter ju helt hemskt. Det är typ hennes plikt att lyssna, hon är ju din mamma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Men...va... det låter ju helt hemskt. Det är typ hennes plikt att lyssna, hon är ju din mamma!

Det var precis det jag menade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Men...va... det låter ju helt hemskt. Det är typ hennes plikt att lyssna, hon är ju din mamma!

Det värsta är att hn verkar så snäll mot alla andra ..men mot mig är hon en helt annan människa


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Det värsta är att hn verkar så snäll mot alla andra ..men mot mig är hon en helt annan människa

Mycket konstigt!
Är inte så insatt i problem med familjerelationer men något måste ju ha gått snett på vägen här. Har svårt att förstå hur en förälder kan vara så kall mot sitt eget barn.


   
SvaraCitera

undertow:

mina bryr sig för jävla mycket. tröttsamt som fan...

överbeskyddande? isf; I understand you.

kallprat:

Det är typ hennes plikt att lyssna, hon är ju din mamma!

Man får vara lite förstående också.. Jag tror helt ärligt inte att hon ALDRIG lyssnar dvs om hon inte är en alkis, vilket jag antar att hon inte är[rolleyes] och eller lider av depressioner (vilket man faktiskt måste respektera och försöka bättra!)
Mår barnet så dåligt att hon/han måste ha uppmärksamhet jämt.. Så får den väl uppsöka psykolog om föräldrarna inte har ork/tid, tyvärr.


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

men mot mig är hon en helt annan människa

Har du komminikationssvårigheter eller har hon det? För jag förstår inte varför du inte bara kan ställa två små frågor[tired]


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera