Aviseringar
Rensa alla

Bryr sig lärare om politiska åsikter?


95% av alla lärare är sossar eller vänsterpartister 😉


   
SvaraCitera

anonym321123:

Om du tror att skolan i allmänhet står "långt ut" på vänsterskalan så kan du ju alltid testa att skriva positivt om Stalin och se vad som händer

lmao


   
SvaraCitera

men guuuud

om du skriver en välutbyggd, strukturerad artikel där du både tar upp för- och mot argument och bemöter det med fakta som inte är hämtad ifrån flashback, facebook eller donald trumps twitter, så ja, gör det. Det kan bli en intressant artikel! 😀 

om du tänker ranta om invandringen och påstå att islamisering finns, så nej, låt bli. 

alla mina lärare har varit objektiva och struntat i åsikter, så länge man kunnat bygga på det man säger. 

o sen va inte så kränkt, sosse


   
SvaraCitera

Min lärare sänkte mitt betyg för att jag var SD:are. Låtsats att du är kommunist så får du A i allt.


   
SvaraCitera

autistic: Låtsats att du är kommunist så får du A i allt.

Kan som kommunist intyga att du har fel


   
SvaraCitera

anonym321123:

Kan som kommunist intyga att du har fel

Det kanske är en förtryckt icke-binär kommunist man ska vara då?


   
SvaraCitera

autistic: Det kanske är en förtryckt icke-binär kommunist man ska vara då?

Så tror du att icke-binära får automatiskt bättre betyg eller skämtar du


   
SvaraCitera

anonym321123:

Så tror du att icke-binära får automatiskt bättre betyg eller skämtar du

Yes. Knäppgökarna skriker ju NAZIST FASCIST TRANSHATARE etc. så fort man inte håller med dem. Ingen vågar ju säga emot. Synd att de inte förstår att det finns vård att få.


   
SvaraCitera

autistic: Yes. Knäppgökarna skriker ju NAZIST FASCIST TRANSHATARE etc. så fort man inte håller med dem.

Så vad är din syn på transpersoner respektive alt-right?


   
SvaraCitera

anonym321123:

Så vad är din syn på transpersoner respektive alt-right?

Jag är emot båda två.


   
SvaraCitera

major:
https://www.skolverket.se/skolutveckling/vardegrund

Värdegrunden omfattar

  • människolivets okränkbarhet
  • individens frihet och integritet
  • alla människors lika värde
  • jämställdhet mellan könen
  • solidaritet mellan människor

Satans kommunism.

Vad innebär det att människolivet är okränkbart? Det betyder att självmord alltid är förkastligt, att dödshjälp är fel och att abort är mord. Cool

Förövrigt bör du kunna skriva vad du vill TS, men om det strider mot värdegrunden så kan det bli snack med vårdnadshavare eller rektor. Var så objektiv som möjligt. 


   
SvaraCitera
major

autistic:
Min lärare sänkte mitt betyg för att jag var SD:are. Låtsats att du är kommunist så får du A i allt.

Ta av dig offerkoftan och foliehatten så ska du se att det går bättre.


   
SvaraCitera

En RIKTIG lärare sätt betyg på Hur du ha skreve din text, inte om Vad.
Men ha du en SJW lärare så kan det va en dålig idé.
Skolan är ju vänster för att dom måst va det, eftersom det komma folk från hela världen så kan man ju inte bara stå å skälla ut elever för att dom ha ursprung från nåt annat jävla land.
I förra skolan hade vi en nynazist å lärarn sa ju till han att inte använd rasistiska skällsord men det sket han i, han hade ju jävligt dåliga betyg, fast det va nog för att han jobba aldrig på lektion, han satt bara å skrek "neger" i klassrummet hela jävla tin.
Sluta med att han blev misshandlad å nu så ha han allt tona ned sig.


   
SvaraCitera

Lärare får inte, enligt lag, påverka elever med politik. Och självklart får dom ha politiska åsikter men inte uttrycka sig dom framför elever då det kan påverka.


   
SvaraCitera

autistic: Jag är emot båda två.

Så varför har du något emot av att bli kallad transhatare? Är inte det vad det innebär att vara anti-trans?


   
SvaraCitera