Aviseringar
Rensa alla

Bryta kontakt med ex eller försöka igen?


Ämnesstartare

Hej! Jag och min kille har varit tillsammans i ett halvår och han lämnade mig för två veckor sedan pga problem med sig själv, vardag, hälsa osv. Alltså inte känslorna. Han ville jättegärna ha kvar vår kontakt via snap och så och fortsätta som bästa vänner vilket var en lättnad då jag också ville det. Nu sedan vi gjorde slut har vi snapar varandra precis som vanligt, varje gång man är inne på snap osv. Vi har haft lite små konversationer men inget mer. Jag vill att vi ska gå tillbaka till varandra mer än allt och därför funderar jag på om det är
bäst att bryta kontakten då det ökar chansen att han kommer tillbaka kanske? Eller borde jag säga att jag vill mötas upp och så kan vi snacka ut allt och försöka igen? 


   
Citera

Jag tycker att du skall ta kontakt med honom, och berätta hur du känner. Det är bättre att vara öppen med sina känslor och vad man tycker, än att hålla tillbaka med dom. För det är ju inte bra om du går och mår dåligt, och undrar om han kommer tillbaka eller inte.


   
SvaraCitera

Lillen17:
Jag tycker att du skall ta kontakt med honom, och berätta hur du känner. Det är bättre att vara öppen med sina känslor och vad man tycker, än att hålla tillbaka med dom. För det är ju inte bra om du går och mår dåligt, och undrar om han kommer tillbaka eller inte.

Håller med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen17:
Jag tycker att du skall ta kontakt med honom, och berätta hur du känner. Det är bättre att vara öppen med sina känslor och vad man tycker, än att hålla tillbaka med dom. För det är ju inte bra om du går och mår dåligt, och undrar om han kommer tillbaka eller inte.

Ja det är ju vad jag vill egentligen men dock lämnade han mig för två veckor sen så hade han velat komma tillbaka så hade han redan gjort det  


   
SvaraCitera

Ananas32:

Ja det är ju vad jag vill egentligen men dock lämnade han mig för två veckor sen så hade han velat komma tillbaka så hade han redan gjort det  

Ja...tyvärr så är det nog så


   
SvaraCitera

Bara ta de som de kommer, nån kontakt brytning kommer bara göra saker värre


   
SvaraCitera