Aviseringar
Rensa alla

Bubbel-bad


Ämnesstartare

debepe:

Men underkläder är oftast sexigare, typ... Men själv bryr jag mig inte, går inte jämt runt i sexiga underkläder.

Tror inte det är så känsligt egentligen men när man lägger upp en bikinibild visar man ju att man badat osv. men vrf skulle det vara normalt att lägga ut en bild där man bara har underkläder? I vilket syfte liksom?
"Hej det här är jag innan jag har sex med min pojkvän" okej... Det är ju inte riktigt för skojs skull, så samma sätt som med badbilden.

dessutom så har man bikini och underkläder vid olika tillfällen. Så jag är nog mer bekväm med att vandra runt framför min pojkvän i underkläder än att springa runt på stranden med bikini. Typ

comprende?

Njae det vetta fan. Tjejer som går i slampig u-ringning är ju också sexigt, alltså är det ingen större skillnad om man går i badkläder eller underkläder. Man blottar ju samma kroppsdelar...så att säga.Annat var det på baddräktens tid minsann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Tjejer som går i slampig u-ringning är ju också sexigt, alltså är det ingen större skillnad om man går i badkläder eller underkläder. Man blottar ju samma kroppsdelar...så att säga.Annat var det på baddräktens tid minsann.

Tardig visr hellre brösten än rumpan, jag kan säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Tardig visr hellre brösten än rumpan, jag kan säga.

Det var märkligt. Jag menar alla har ju en stjärt. Skäms du över din?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Det var märkligt. Jag menar alla har ju en stjärt. Skäms du över din?

När jag går upp i vikt gör jag det, men bara om jag står upp, rakt
Det jag menade var att det är individuellt... Har stor röv & vissa killar gillar det därför är det känsligare att visa det än mina stekta ägg till bröst... Typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

När jag går upp i vikt gör jag det, men bara om jag står upp, rakt
Det jag menade var att det är individuellt... Har stor röv & vissa killar gillar det därför är det känsligare att visa det än mina stekta ägg till bröst... Typ

Ahh skinnyfat...det är bättre än att vara tjockis iallafallTumme uppHur gick din dejt förresten? Har den ägt rum nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Ahh skinnyfat...det är bättre än att vara tjockis iallafall

Tror de flesta skulle kalla det tjockis 🙂

Stekaren: Hur gick din dejt förresten? Har den ägt rum nu?

Kommer inte bada bubbelbad med ngn som inte är min pojkvän & funderar på att inte träffa honom mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Ahh skinnyfat...det är bättre än att vara tjockis iallafall

Tror de flesta skulle kalla det tjockis 🙂

Stekaren: Hur gick din dejt förresten? Har den ägt rum nu?

Kommer inte bada bubbelbad med ngn som inte är min pojkvän & funderar på att inte träffa honom mer men jo, vi träffades en gång efter den här tråden:) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Tror de flesta skulle kalla det tjockis 🙂
Kommer inte bada bubbelbad med ngn som inte är min pojkvän & funderar på att inte träffa honom mer men jo, vi träffades en gång efter den här tråden:) 

Okej men hur gick det? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlåt för ot, men debepe, va het du är Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Okej men hur gick det? 🙂

Helt ok, bra i början men jag såg mitt ex bror som förstörde lite. Dessutom insåg jag att killen inte är på min nivå. Jag kan inte vara med honom. Han spelade en roll när han var med mig sa han, han är inte så lugn & fin som han verkade.

Tror jag ska ut och se efter snygga pojkar ikväll, får se hure blir. i värsta fall ringer jag mitt ex & säger "jag hatar, älskar & saknar dig" eller så ringer jag bubbelbadskillen och frågar om han vill ses haha yolo:p

Lex: förlåt för ot, men debepe, va het du är

Menar du på bilden lr? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Tror jag ska ut och se efter snygga pojkar ikväll, får se hure blir. i värsta fall ringer jag mitt ex & säger "jag hatar, älskar & saknar dig" eller så ringer jag bubbelbadskillen och frågar om han vill ses haha yolo:p

Låter som du har lite att välja på. Eller så kastar du ut det gamla och kommer med nåt nytt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske inte... Har gått upp i vikt... haha men ja, vi får väl se 🙂 tror inte det blir ngn kille inatt iaf. vill ta det lugnt

Stekaren: Låter som du har lite att välja på. Eller så kastar du ut det gamla och kommer med nåt nytt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Kanske inte... Har gått upp i vikt... haha men ja, vi får väl se 🙂 tror inte det blir ngn kille inatt iaf. vill ta det lugnt

Okej, ta det lugnt är skönt det med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Menar du på bilden lr? 😀

ja, jag smälter Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: ja, jag smälter

haha vad söt du är 🙂 tack men ser ju inte helt ut sådär i verkligheten...
Är du en tjej?


   
SvaraCitera