Aviseringar
Rensa alla

Bucketlist


L Y S
Ämnesstartare

Hej, vad skulle ni vilja göra i livet innan det är slut för alltid? En lista s.k. "Bucketlist" kan underlätta prioriteringarna i livet.


   
Citera
YungG

Jag skulle vilja hinna uppleva så många kulturer som möjligt. Då menar jag inte att jag vill resa till massa olika destinationer, utan att bo och leva i olika kulturer. I min mening "upplever" man inte en kultur på riktigt förrän man riktigt omfamnar den och försöker integrera sig.

Sen så är det klart man måste slänga med en typisk sak som hoppa fallskärm haha


   
SvaraCitera

Bordtennis, beachvolley, biljard turnering, cirkus, disneyworld, dubbeldejt, hinderbanor, hundspann, kampsport. Lumpen utan lumpen? Mountainbike. Skateboard med emovänner. Rodnar 
Rave, tekalas utan te i paris, köpa en riktig lolita klänning, åka pulka. Lajv eller nått med steampunk. Hello Kitty cafe! Hjärta


   
SvaraCitera

YungG:
Jag skulle vilja hinna uppleva så många kulturer som möjligt. Då menar jag inte att jag vill resa till massa olika destinationer, utan att bo och leva i olika kulturer. I min mening "upplever" man inte en kultur på riktigt förrän man riktigt omfamnar den och försöker integrera sig.

Sen så är det klart man måste slänga med en typisk sak som hoppa fallskärm haha

Jag ska gå i en kloak i landvetter och klättra uppe i träden Rodnar


   
SvaraCitera

Venne inte må dåligt utan anledning typ


   
SvaraCitera

allt


   
SvaraCitera

youngvobb:
allt

"Allt" innefattar att suga av ett manligt könsorgan


   
SvaraCitera

Just sayin


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

"Allt" innefattar att suga av ett manligt könsorgan

aa han älskar ju sånt


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

"Allt" innefattar att suga av ett manligt könsorgan

det gör det inte


   
SvaraCitera

youngvobb:

det gör det inte

Jo


   
SvaraCitera