Aviseringar
Rensa alla

Budget (spartips)


Musan

Prova det här gratis budgetverktyget, SmartBudget, för att hålla koll på din ekonomi. Det är ett supersmart verktyg med en del nyttiga funktioner som hjälper dig hålla koll på vart dina pengar försvinner och hur du kan spara mer!  

Många verkar ha problemet att dom inte riktigt vet vart alla pengar tar vägen. Tänk efter varje gång du ska köpa något. Måste jag ha detta eller kan jag lika gärna spara pengarna och göra något roligt senare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej:

Asså förlåt men känner mig hur trög som helst nu.. Vet att brutto är lönen innan man har dragit bort skatten, men vad menar du? Sorry.

Om du tjänar 10000/mån brutto ska du dra av 1000 (som är 10%) på din netto lön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Om du tjänar 10000/mån brutto ska du dra av 1000 (som är 10%) på din netto lön

say what x) blanda inte ihop netto och brutto nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

say what x) blanda inte ihop netto och brutto nu

Det han skriver är fullt logiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

say what x) blanda inte ihop netto och brutto nu

Har inte blandat ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever you say


   
SvaraCitera

Hyr ut bilen när du inte använder den så tjänar du lite samtidigt. www.gomore.se


   
SvaraCitera
kerre

Daniellas:
Hyr ut bilen när du inte använder den så tjänar du lite samtidigt. www.gomore.se

Fan vad smart! Som att köra taxi fast slippa vara chafför ju 😀 Den här var ju sjukt cool:  https://gomore.se/cars/12484


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet på ett ungefär vad vi behöver per månad, resten sätter jag in på ett separat konto direkt när lönen kommer. Snart upptäcker man att pengahögen växer rätt fort om man inte rör den.


   
SvaraCitera
Jensas

kerre:

Fan vad smart! Som att köra taxi fast slippa vara chafför ju 😀 Den här var ju sjukt cool:  https://gomore.se/cars/12484

Är det gratis att vara med?


   
SvaraCitera
kerre

Jensas:

Är det gratis att vara med?

Du måste ju betala för att hyra bilen såklart. I övrigt verkar det gratis att vara medlem ja!


   
SvaraCitera