Aviseringar
Rensa alla

Buggrapporteringstråden


Ämnesstartare

Har du hittat något tokigt på sajten? I den här tråden kan du rapportera in alla buggar du stöter på – trasiga länkar, märkliga felmeddelanden, felplacerade bilder etc. – så kommer vi att fixa dem allt eftersom. Meddela gärna om du sitter på desktop, surfplatta eller mobil.

Tack på förhand!


   
Citera
Ämnesstartare

Ska det på ens profil stå: 

Regular User
eller ska det kanske stå något på svenska, typ: 

Vanlig Användare

ba en tanke. Rodnar


   
SvaraCitera

Jag kan inte se någon text på sidan förrän jag trycker på X - alltså att sidan ska sluta ladda. Även fast sidan är färdigladdad med allt innehåll så krävs detta. Använder Chrome och windows 7.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Jag kan inte se någon text på sidan förrän jag trycker på X - alltså att sidan ska sluta ladda. Även fast sidan är färdigladdad med allt innehåll så krävs detta. Använder Chrome och windows 7.

Använder också chrome och win7 men har inte det problemet. Rodnar


   
SvaraCitera
Åtta

En liten uppmaning till er som skriver i tråden. Om det inte är superduperuppenbart vad som är fel, skriv gärna vad du gör, vad som händer och vad du vill ska hända. Ibland är det inte helt enkelt att förstå om något är en bugg eller bara ett missförstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se där2elbg3l.jpg

En bugg jag hittar på varje sida på forumet just nu. Texten bara bryts av någonstans och ny del av ordet börjar på nästa rad.

Åtta:
Katter


   
SvaraCitera

Är detta en bugg? Jag måste uppdatera sidan varje gång för att se om någon har skickat ett pm. Trodde att det skulle vara så att det uppdaterades sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ska det på ens profil stå: 

Regular User
eller ska det kanske stå något på svenska, typ: 

Vanlig Användare

ba en tanke. Rodnar

Nej, det ska det förstås inte göra. Tack för tipset!

madichen:

Är detta en bugg? Jag måste uppdatera sidan varje gång för att se om någon har skickat ett pm. Trodde att det skulle vara så att det uppdaterades sig själv.

Det kommer att uppdatera sig själv, så småningom.


   
SvaraCitera

Ok så inte direkt då utan man måste vänta lite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Nej, det ska det förstås inte göra. Tack för tipset!

Sedan så är det även engelsk sådan där scroll-over-text på textformaterings sakerna när en skriver inlägg, t.ex. "Insert emoticon".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:
Sedan så är det även engelsk sådan där scroll-over-text på textformaterings sakerna när en skriver inlägg, t.ex. "Insert emoticon".

Det är antecknat och ska åtgärdas.


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

feeden verkar lite seg. Måste trycka flera gånger för att komma till inlägget i fråga som blivit citerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt plötsligt kan man inte citera någon. Trycker på citera-knappen. Marker text och sedan citera, inget händer mer än att jag kommer längst upp på den sidan.

EDIT: Sekunden senare funkar det ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan inte byta kön. Antar att detta kränker många. Hoppas det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Helt plötsligt kan man inte citera någon. Trycker på citera-knappen. Marker text och sedan citera, inget händer mer än att jag kommer längst upp på den sidan.

Det går bra att citera dig, så det gäller inte alla i alla fall. 


   
SvaraCitera