Aviseringar
Rensa alla

buhu [cry]


Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

men tror inte det är jättelyckat koncept direkt.

Tror inte det är bra i ett förhållande om man spenderar för mycket tid med varandra heller.
Man måste kunna ha sitt egna liv också, finns inget negativt med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Tror inte det är bra i ett förhållande om man spenderar för mycket tid med varandra heller.

jag menade att det kanske inte är hur lyckat som helst att rakt ut säga att man har ett liv, och att han int eräknas till det ^^
jag vill inte träffa honom 24/7 eftersom jag vet att jag själv mår bäst av att helt enkelt vara ifred ibland för att liksom vila upp mig och "ladda batterierna"

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

massgrav:

Ni kan väl mocka, rida och sånt tillsammans?

tog med honom och skulle fodra hästarna i hagen. han var scared to death. men försökte dölja det så gott han kunde.
han har dock sagt själv att han vill rida, han gjorde en deal, om jag kör hans mopedbil vill han rida. klart han får det, men andra hästen är halt och jag vill inte ta livet av honom genom att sätta upp honom på min häst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

han har dock sagt själv att han vill rida, han gjorde en deal, om jag kör hans mopedbil vill han rida. klart han får det, men andra hästen är halt och jag vill inte ta livet av honom genom att sätta upp honom på min häst.

Göre!

Jag låter min flickvän lära mig att rida, lite som en rolig kompromiss eftersom att hon har häst och jag gärna vill umgås och ha roligt med henne [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Göre!

Jag låter min flickvän lära mig att rida, lite som en rolig kompromiss eftersom att hon har häst och jag gärna vill umgås och ha roligt med henne

alltså.
antar att hennes häst inte är en liten klen arabkorsning som rusar som en idiot helt okontrollerbar?
nä, han ska få rida på mammas häst, men den är halt, så [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

antar att hennes häst inte är en liten klen arabkorsning som rusar som en idiot helt okontrollerbar?

Öh, tror att det är ett arabiskt fullblod. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Öh, tror att det är ett arabiskt fullblod.

haha okej.
iaf är det inte aktuellt just nu.
men så fort min mors häst blir frisk så...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sculptura:

Låter barnsligt. 😀

jovars, men om jag vill att han ska acceptera att jag rider massa så är det väl bäst för mig att inte whina hela tiden när han kör wow [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

jovars, men om jag vill att han ska acceptera att jag rider massa så är det väl bäst för mig att inte whina hela tiden när han kör wow [rolleyes]

Kanske det. Men ni verkar inte lösa det så bra. Tror du att han kan ändra sig och acceptera att du vill göra annat? Och sluta tjata?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Kanske det. Men ni verkar inte lösa det så bra. Tror du att han kan ändra sig och acceptera att du vill göra annat? Och sluta tjata?

nej... vi löser det väl typ inte alls antar jag[ops] jag vet inte om han vill ändra sig, jag kan ju erkänna direkt att jag int eär en drömflickvän direkt, jag är för upptagen [n]
nåt sätt får ajg väl komma på att lösa det på. ska bla få iordninge tt eget hus på gården, så vi har nånstans att va...


   
SvaraCitera

Jadu, svårt det där.. det blir väl tight med tid låter det som och du har ständigt mycket på gång samtidigt, men som du säger, snart är det sommarlov. Ni får väl vara mera hos dig också, har får hjälpa dig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jacob:

Ni får väl vara mera hos dig också, har får hjälpa dig 😀

det som är grejen, inget av hushållen jag bor i fungerar, det är så sjukt fail allting. funkar inte att vara hos mig (N)
vet att halva problemet ligger där så [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

men jag och en kille har varit lite på g ett bra tag. jag trovs verkligen med honom, känner att jag kan vara mig själv fullt ut. mitt hem är kaos, jag klarar inte av att städa över huvud taget, vilket har resulterat i att jag inte tagit hem så mkt kompisar direkt (ja, socialen är inblandad).

Det här påminner mig om en fotbollsträning. En kompis till mig var inte på träningen men däremot var hans bror där. Jag frågade hans bror varför inte min kompis var på träningen. Då svarade min kompis bror att han var hemma och hans tjej skulle komma över. Han skulle städa innan hon kom. Fan vad jag skrattade då.

PS! Han har det inte så städat hemma[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Han skulle städa innan hon kom

Tack för upplyftande inlägg.
faktiskt sjukt störande att inte klara nåt som vanliga människor gör dagligen utan att tänka nämnvärt på. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Tack för upplyftande inlägg.faktiskt sjukt störande att inte klara nåt som vanliga människor gör dagligen utan att tänka nämnvärt på.

Varsegod.
Ehh det är väl bara ta sig i kragen? Ett rum i taget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han får väl förstå att du inte har all tid i världen, det har du väl sagt till honom? accepterar han inte det så kanske han inte alls är så bra som du tror?

ni får helt enkelt snacka med varandra om det o lösa det på bästa möjliga sätt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Ehh det är väl bara ta sig i kragen?

bara och bara.

LightInDarkness:

Han får väl förstå att du inte har all tid i världen, det har du väl sagt till honom?

asså... han säger att han förstår och uppskattar att jag har intressen blabla, men ... det gör han inte[n]

nu har vi dock bestämt att vi lägger allt på is ett tag. tills jag mår lite bättre. han sa att det definitivt var värt det, så vem vet.
jag ska iaf försöka ordna upp mitt liv innan jag dra in honom i det.


   
SvaraCitera