Aviseringar
Rensa alla

Bulk, deff, mer protein, inget? (Bilder)


Lyft skrot, skippa junk food, skär ner lite på kolhydraterna men inte för mycket. Om du dricker läsk dagligen, dra ner det till en gång i veckan.

Bör nog göra susen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CasperJ:

Kan ej mycket om ämnet då det inte är relevant eller viktigt för mig ännu (Är ung och jättesmal liksom) Så kan tyvärr inte svara på den frågan! :/

Okej ! Och du tänker inte ta tag i det? Att slippa vara "jätte smal" haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Börja med att äta nyttigt och vardagsmotionera. 

Men med vardagsmotion bygger jag väl inga muskler? Vill snarare öka i volym än minska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stäkaren:
Lyft skrot, skippa junk food, skär ner lite på kolhydraterna men inte för mycket. Om du dricker läsk dagligen, dra ner det till en gång i veckan.

Bör nog göra susen.

Ok, ja nog går det i en del fyllekäk. Kanske ska se över det. Läsk dricker jag inte alls, dock en hel del bira! 


   
SvaraCitera

Micke93:

Ok, ja nog går det i en del fyllekäk. Kanske ska se över det. Läsk dricker jag inte alls, dock en hel del bira! 

Lägg ner biran helt ett tag framöver. Gå några månader helt utan sen kan du ta nån vid enstska tillfällen, men försök hålla det på en måttlig nivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stäkaren:

Lägg ner biran helt ett tag framöver. Gå några månader helt utan sen kan du ta nån vid enstska tillfällen, men försök hålla det på en måttlig nivå.

Haha, det blir nog inte så lätt. After work och liknande är viktigt för nätverkande inom det jag gör. Så det blir nog några liter i veckan. Sedan rör det mig inte så mycket att ha en liten kagge. Dock vill jag bli mer jämn, typ större armar axlar etc så det inte ser oproportionerligt ut. 

Kan dock kanske lägga ner att sluta kvällarna med att trycka i mig 5-6 cheese som fyllekäk. Typ hitta något som ersätter det. Kanske proteinshake eller något?


   
SvaraCitera

Micke93:

Haha, det blir nog inte så lätt. After work och liknande är viktigt för nätverkande inom det jag gör. Så det blir nog några liter i veckan. Sedan rör det mig inte så mycket att ha en liten kagge. Dock vill jag bli mer jämn, typ större armar axlar etc så det inte ser oproportionerligt ut. 

Kan dock kanske lägga ner att sluta kvällarna med att trycka i mig 5-6 cheese som fyllekäk. Typ hitta något som ersätter det. Kanske proteinshake eller något?

After work kan du gå på ändå. Du kan väl snacka utan alkohol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo fan, men vad skulle jag ta då? Plus att en bira passar bättre med min image. Som sagt, att ha en liten pondusgivande ölkagge som spänner lite på skjortan ned till skrämmer mig knappast haha ! 

Stäkaren:

After work kan du gå på ändå. Du kan väl snacka utan alkohol?


   
SvaraCitera

Micke93: pondusgivande ölkagge

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge jag har feta pecs upptill som balanserar det hela. Vill inte vara smalfet såklart. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Du behöver bara börja träna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Du behöver bara börja träna...

Yep, har gjort det också. Tänkte bara fråga typ hur man borde tänka kring kost. Men känner mig rätt säker nu. Plussar på extra protein bara, ingen jävla hightech kur


   
SvaraCitera
Kudhos

Micke93:

Yep, har gjort det också. Tänkte bara fråga typ hur man borde tänka kring kost. Men känner mig rätt säker nu. Plussar på extra protein bara, ingen jävla hightech kur

Träna hårt, ät proteinrikt, skippa alkoholen ett tag, och sov väl. Gör basövningar och sen lägg till övningar för olika kroppsdelar efter eget behov. Använd spegel som måttsticka. Ha tålamod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Träna hårt, ät proteinrikt, skippa alkoholen ett tag, och sov väl. Gör basövningar och sen lägg till övningar för olika kroppsdelar efter eget behov. Använd spegel som måttsticka. Ha tålamod

Låter som en bra plan. Dock kan skippa alkoholen bli svårt. Kan dock dra ner lite, typ bara ta en bira och dricka långsammare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

va


   
SvaraCitera