Aviseringar
Rensa alla

Bullfitta?


Ämnesstartare

Är det bara jag som har en "bullfitta"? För det är verkligen irriterande, jag har aldrig jeans längre för att jag tycker att det "står ut" och tajta kjolar har jag bara om det är en en tröja över så att man inte ser att det "står ut".
Och vad tycker ni killar egentligen om "bullfittor"?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja, du är den enda i hela världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen vettig människa skulle bry sig om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troligtvis är det nog bara du som överdriver din situation.. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Troligtvis är det nog bara du som överdriver din situation

Jag tycker inte att jag överdriver. xD Men ibland så är det riktigt irriterande att ha den där. För man ser faktist att den står ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ofta man har en helt platt fitta liksom. Och äh, vem bryr sig? Alla är vi olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Men ofta man har en helt platt fitta liksom. Och äh, vem bryr sig? Alla är vi olika.

De flesta jag känner har en "platt" fitta. Det känns inte som det är så många med "bullfittor".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LauraE:

Jag tycker inte att jag överdriver.

Gäller att bara gilla läget och vänja sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl inte hela världen. Ingen är helt nöjd med allt på sin kropp, och få förutom du själv lär ens lägga märke till det. De flesta har alldeles för fullt upp med att oroa sig för att någon ska se deras stora lår, sneda näsa eller födelsemärke.

Personligen tycker jag det är lite gulligt med bullar, det känns så bra att lägga handen på liksom, men sånt har ju absolut ingen betydelse för vad jag tycker om en person XD är ju sån liten sketgrej som ingen bryr sig på allvar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste en gång att killar kan få aids av att röra en bullfitta...


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Läste en gång att killar kan få aids av att röra en bullfitta...

Det är faktiskt sant, man får enbart aids av bullfittor.
Därför det även kallades bullsjukan förr i tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

tuben

CLASSIC! [love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LauraE:

För det är verkligen irriterande, jag har aldrig jeans längre för att jag tycker att det "står ut"

syns bullfitta om man har på sig jeans? :S

Stringburka:

film

[y] classic


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

syns bullfitta om man har på sig jeans? :S

Ja, jag tycker det iallafall. Men det kanske är bara jag som inbillar mig? xD Men jag tycker det.


   
SvaraCitera