Aviseringar
Rensa alla

Bullfitta?


Ämnesstartare

btw, jag känna och bedömma om det är för mycket eller inte [blush]

kan ta den smällen liksom, vad gör man inte för att hjälpa till (a)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför stoppar du in en bulle i kussimurran för, inte bättre att stoppa den i munnen?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog bara du som överdriver..
Har aldrig hört talas om någon tjej som inte vill ha jeans av den anledningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LauraE:

jeans längre för att jag tycker att det "står ut" och tajta kjolar har jag bara om det är en en tröja över så att man inte ser att det "står ut".

Spelar ingen roll om du bakar in den, man känner endå igen den på doften, av en kanel.
Det finns tom tjejer som vill ge sken av att va utrustad med den gyllene bullen och använder en speciell parfym som heter kanel no 5 [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

bullfitta är hett <3
har man en ska den självklart stolt visas upp


   
SvaraCitera

LauraE:

Och vad tycker ni killar egentligen om "bullfittor"?

Avtändande for sure, men vem fan bryr sig?
Vet du hur många killar det finns därute? seriöst...
Om det finns killar som kan knulla tjejer med 50kgs övervikt räknat mot normalvikten för en nyfödd elefant och med en kroppshygien som får sur gammal ost att verka som affärsköpt parfym så bör inte en bullfitta vara ivägen för ett piss

Det finns många fiskar i havet och du föddes i det kön som blev utrustat med en fisketrålare vid födsel. Visst du kanske fångar en del marulkar och vissa sillar men någon gång hittar du nog en fin fisk att ta med hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LauraE:

bullfittor"?

Hur vet man att man har en bullfitta? Vart går gränsen från normal till bullig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Du föddes i det kön som blev utrustat med en fisketrålare vid födsel. Visst du kanske fångar en del marulkar och vissa sillar men någon gång hittar du nog en fin fisk att ta med hem

[love]


   
SvaraCitera

Du är för självkritisk. Bullfittor syns inte igenom jeans.


   
SvaraCitera

Mufflan:

Det finns tom tjejer som vill ge sken av att va utrustad med den gyllene bullen och använder en speciell parfym som heter kanel no 5 [cute]

lol

Pappbox:

Det finns många fiskar i havet och du föddes i det kön som blev utrustat med en fisketrålare vid födsel. Visst du kanske fångar en del marulkar och vissa sillar men någon gång hittar du nog en fin fisk att ta med hem

lolololololol


   
SvaraCitera
time
 time

kebu12:

kussimurran

Kebu, jag älskar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Kebu, jag älskar dig.

kan mata din kussimurra med en bulle anytime[blush]


   
SvaraCitera
time
 time

kebu12:

kan mata din kussimurra med en bulle anytime

Min kussimurra är ingen kanelivor utan en karnivor och vill alltså bara matas med kött [sad]


   
SvaraCitera