Aviseringar
Rensa alla

Bullfitta?


va e fitta? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har alltid velat ha en bullfitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

har alltid velat ha en bullfitta.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Min kussimurra är ingen kanelivor utan en karnivor och vill alltså bara matas med kött [sad]

Har tyvärr bara en väldigt liten köttbit, tror ej din kussimurra blir mätt av den[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venusberget, eller vad då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

suck. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

suck. [tired]


   
SvaraCitera

LauraE:

Och vad tycker ni killar egentligen om "bullfittor"?

jag tycker det är sexigt som fan så skäms inte över den:)


   
SvaraCitera

Bullfitta är fint på smala tjejer men inte på tjocka


   
SvaraCitera

LauraE:

Är det bara jag som har en "bullfitta"? För det är verkligen irriterande, jag har aldrig jeans längre för att jag tycker att det "står ut" och tajta kjolar har jag bara om det är en en tröja över så att man inte ser att det "står ut".
Och vad tycker ni killar egentligen om "bullfittor"?

Kära LuaraE, bullfitta är inget fel på, många kvinnor föds med det och vissa får det på grund ut av att dom är över viktigt eller har gått ner för mycket så att man har fått det men från min sida så är bullfitta eller vanlig fitta inge betydelse inom sex.

Kram A.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arish9:

Kära LuaraE, bullfitta är inget fel på, många kvinnor föds med det och vissa får det på grund ut av att dom är över viktigt eller har gått ner för mycket så att man har fått det men från min sida så är bullfitta eller vanlig fitta inge betydelse inom sex

Jag har sett bilder från när jag var liten och är naken. (typ har badat eller så) Och då tycker jag att man ser att jag har/kommer få en bullfitta. Så jag har haft en hela livet. För jag har aldrig haft några plötsliga viktpendlingar.


   
SvaraCitera

LauraE:

Jag har sett bilder från när jag var liten och är naken. (typ har badat eller så) Och då tycker jag att man ser att jag har/kommer få en bullfitta. Så jag har haft en hela livet. För jag har aldrig haft några plötsliga viktpendlingar.

Är du helt säker ? Eller är du perfektionist ? Saken är att du ska inte skämmas hur din kropp är byggd utan vara stolt för den du är och acceptera dig själv, att ha bullfitta är inte fult eller äckligt på något sätt. har du mer frågor till mig så skriv gärna här eller på min profil ett PM.

Kram A.


   
SvaraCitera

Jag gillar bullfittor för det är så jävla skönt att smeka en sådan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arish9:

många kvinnor föds med det och vissa får det på grund ut av att dom är över viktigt eller har gått ner för mycket så att man har fått det

varför skulle man få bullfitta för att man blir mager?? [tard]

LauraE:

Jag har sett bilder från när jag var liten och är naken. (typ har badat eller så) Och då tycker jag att man ser att jag har/kommer få en bullfitta.

[cute] [crazy]


   
SvaraCitera

För huden går inte tillbaka lika lätt, när fett försvinner så följer inte alltid huden med.


   
SvaraCitera