Aviseringar
Rensa alla

bunden


Ämnesstartare

kebu12:

Så jag borde säga tack alltså?[blush]

Det tycker jag allt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erica339:

Har ni varit fast bunden med händerna samtidigt som någon annan knullar er hårt. Måste erkänna att det hade varit kul att prova. Blir så jävla kåt när jag tänker på det.

Har provat det. Men inte med någon kille. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

jo, har testat det flera gånger och det är riktigt nice!

varför är det så nice?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erica339:

Har ni varit fast bunden med händerna samtidigt som någon annan knullar er hårt[bigsmile].

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

varför är det så nice?

För att du ska ha något att fappa till.


   
SvaraCitera

Gillar det starkt. Att få händerna fasthållna är väldigt upphetsande, man blir helt utlämnad till den andre (på gott och ont [blush]).
Du bör testa det med någon du litar på den första gången iaf. Blir lättare att slappna av då. Men pröva! Det är värt det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Froggi:

Du bör testa det med någon du litar på den första gången iaf. Blir lättare att slappna av då. Men pröva! Det är värt det [wink]

Jag gör det med ONS BWAHAHAH xD

Dom e inte lika pryda som dig steffan 😉


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Dom e inte lika pryda som dig steffan 😉

Watch it Gregget, I do bite... [badgrin]
Dessutom är nerdrogade/nersupna människor inte lika medvetna om vad som händer... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

varför är det så nice?

för att jag älskar att vara undergiven...så inte så konstigt då kanske... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Froggi:

Watch it Gregget, I do bite... [badgrin]
Dessutom är nerdrogade/nersupna människor inte lika medvetna om vad som händer... [wink]

[chocked][rolleyes][blush][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

för att jag älskar att vara undergiven...så inte så konstigt då kanske...

varför gillar du att vara undergiven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

varför gillar du att vara undergiven?

gillar när killen bestämmer helt enkelt... [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

för att jag älskar att vara undergiven...så inte så konstigt då kanske... [smile]

Jag gillar mest att binda fast tjejen för jag vet att hon gillar det, jag kan lika gärna hålla fast henne med mina egna händer^^

Fast det är nice att kunna använda hela kroppen och ha händerna fria, samtidigt som hon är fastbunden, då kan man ju smeka med en hand, pulla med en eller kanske ta stryptag 😀

Annars måste man ju ha tjejens vrister i en ensam hand för att hon ska få den där undergivna känslan ^^

mmm, fan vad jag ser fram emot helgen nu! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jag gillar mest att binda fast tjejen för jag vet att hon gillar det, jag kan lika gärna hålla fast henne med mina egna händer^^

mmm, är porrigt att bli fasthållen oxå...men killen har ju inte händerna fria då... för ett tag sen var jag bunden vid fötterna i bordsbenen på ett köksbord och fick stå framåtböjd men händerna fast oxå...var jäkligt porrigt... [blush] Dold text: plus en sån där gagball i munnen... [blush]

Greger_EFG:

Annars måste man ju ha tjejens vrister i en ensam hand för att hon ska få den där undergivna känslan ^^

brukar oftast bli att jag bara är handbojad med händerna iofs...men man är rätt utlämnad då oxå... [blush]

Greger_EFG:

mmm, fan vad jag ser fram emot helgen nu! 😀

haha, jasså? vad händer då då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

mmm, är porrigt att bli fasthållen oxå...men killen har ju inte händerna fria då...

yep:

Greger_EFG:

Fast det är nice att kunna använda hela kroppen och ha händerna fria, samtidigt som hon är fastbunden, då kan man ju smeka med en hand, pulla med en eller kanske ta stryptag 😀

gurkmeja:

...men man är rätt utlämnad då oxå... [blush]

Excakt 😉

gurkmeja:

haha, jasså? vad händer då då? [crazy]

Det du 😉


   
SvaraCitera