Aviseringar
Rensa alla

Burn4Free - PROBLEM!


Ämnesstartare

Nu har jag rensat bland alla mina bildmappar för att sedan kunna lagra dessa på DVD-R skivor, alltså rymmer de över 4GB/st.

Nu till problemet, när jag väl har fört över bilderna och bränt klart för att sedan ta ut skivan och testa den så funkar det INTE.

Jag sätter in CD/DVD skivan, klickar på "Öppna mappen för att visa innehål" och sedan så kommer bilderna upp, eller endast ikoner, man kan inte se bilderna. Det går varken högerklicka eller dra dom över till skärmen för då står följande:
"Det går inte att kopiera DSC_0867. Diskstrukturen är skadad och kan inte läsas".

WHAT IS THE PROBLEM [surprised]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

men du behöver ju inte gratisprogram för att spara ner filer på en cd, bara öppna skivan i utforskaren och stoppa in filerna och tryck på bränn[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men du behöver ju inte gratisprogram för att spara ner filer på en cd, bara öppna skivan i utforskaren och stoppa in filerna och tryck på bränn

Men för att jag ska kunna spara dom på skivan och öppna dom på en annan dator? [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trind:

Men för att jag ska kunna spara dom på skivan och öppna dom på en annan dator?

farbror gugge:

bara öppna skivan i utforskaren och stoppa in filerna och tryck på bränn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag stoppade in en tom skiva, klickade på "Den här datorn" öppnade "skivmappen" och drog en bild dit stod det:
"Ett problem uppstod när filen skulle kopieras. Vad vill du göra? Försök igen / Stäng"

Klickade jag försök igen kom samma ruta upp igen. Bajs.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Omg, ingen söt person som vet hur fan man gör?[smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

NOOOO ONE? [cry]


   
SvaraCitera

Trind:

NOOOO ONE?

det ska bara vara att

farbror gugge:

men du behöver ju inte gratisprogram för att spara ner filer på en cd, bara öppna skivan i utforskaren och stoppa in filerna och tryck på bränn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

det ska bara vara att

Que? Tydligen så funkade ju inte det..


   
SvaraCitera

Trind:

Que? Tydligen så funkade ju inte det..

Nehepp. Använder inte windows så ofta så ska nog inte försöka hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pröva att tanka: http://www.imgburn.com/ istället och bränn på nytt. Har aldrig krånglat för mig med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bashburn funkar för mig.


   
SvaraCitera