Aviseringar
Rensa alla

bus i skolan.


Ämnesstartare

hej hej, jag börjar 9an nu och det är sista året i grundskolan och jag vill göra det året till det bästa och ett år jag kommer ihåg (och andra kommer ihåg mig). jag har alltid varit den där försiktiga som inte vill hamna i trubbel men jag vill vara med yolo nu jag är tonåring och alla gör dumma val då jag vill också vara dum Tardig
finns det något bra bus eller pranks man kan göra utan att behöva betala det man förstört eller råkat gå sönder, bli polisanmäld. finns kameror utanför skolan så kan inte göra något utomhus. skulle vara skit kul lol.
det kan vara bus som att bara lägga tejp för kranen osv. ge tips! 


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tror inte riktigt att du har "yolo"-aruan i dig om du måste be om tips på bus Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stiftelse:
Jag tror inte riktigt att du har "yolo"-aruan i dig om du måste be om tips på bus Blink

hahah sant måst nog jobba upp den


   
SvaraCitera

Ta syra innan bildlektionen


   
SvaraCitera

fyll ett datorfodral med böcker o var vårdslös med det. Vi typ kastade ner det från andra våningen. O lärarna trodde ju att det var en dator i. Ganska kul. Starta någon earrape musik o lägg in din dator i skåpet när det typ är föräldrarmöte


   
SvaraCitera

Spräng hela skolan


   
SvaraCitera

Skrik allahu akbar i matsalen och släng en väska. Eller sätt upp tejp mellan massa dörrar du vet sån genomskinlig. 


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

fjutta på en smällare och spola ner den i toan.


   
SvaraCitera

rulla ut en toarulle i korridoren o tänd på


   
SvaraCitera

lägg häftstift på lärarens stol


   
SvaraCitera

Ta på dig kepsen bak och fram ''YOLO''


   
SvaraCitera
Miijaa

Stryk över alla felaktigheter i skolböcker och skriv dit sanningen! Månlandningen var fejk, USA styrs av ödlor, 5g har skapat Corona och Illuminati bestämmer all politik


   
SvaraCitera