Aviseringar
Rensa alla

Busshistorier


Ämnesstartare

Lounge fact:

"HORA JÄVLA HORA JAG SKA SKJUTA DIG DIN JVÄEL VÅGA BARA GÖRA SÅDÄR EN GÅNG TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... !!!!!!!!!!!"

hahahaha seriöst...

en gång när jag åkte buss, i vintras tror jag så ba fick en tjej epilepsianfall och vi var tvungna att stanna och vänta på ambulans och grejer och en gubbe ba "hur lång tid kommer det ta???? jag ska med ett tåg" DDD:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tyckte mest synd om busschauffören 🙁

Stackars 🙁[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

en gubbe ba "hur lång tid kommer det ta???? jag ska med ett tåg" DDD:

hahhahaa FAN VAD JAG GARVADE när jag läste det där

hHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

"hur lång tid kommer det ta???? jag ska med ett tåg"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, han var säkert moderat[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahhahaa FAN VAD JAG GARVADE när jag läste det där

blev jättesur på honom i smyg.... liksom jag hade också bråttom men så säger man väl inte högt i bussen???? tror han gick av och gick till stationen ist 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång åkte jag buss. Så tryckte jag på en röd knapp. Så stannade den. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

blev jättesur på honom i smyg.... liksom jag hade också bråttom men så säger man väl inte högt i bussen???? tror han gick av och gick till stationen ist 😀

nej det är väldigt disrespectful mot epilepsitjejen XD man kan gå sj om det gäller liv lr död att hinna med tåget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nej det är väldigt disrespectful mot epilepsitjejen

Dom kunde väl ha lagt henne på trotoaren? :-k


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo en gång satt jag på bussen så var det en invandrarkvinna som satt och snackade högt i telefon.. och så kom det en svensk man o han ba "kan du hålla snattran!!!!!" typ

och hon ba "neeee vrf ska jag göra de för??"

och han blev jättearg o ba "du e en såndär fuuuul jävel"

och hon ba "ja durå svennejävel!!!!!!!!!!" så peta hon på en invandrarman framför sig o ba "vii eeee bra vi oo kompisar.. här framför mig sitter en bra invandrarman o han är en idiotsvenne"

han ba "blatte!!!!!!!!!!!!!!" typ

så höll d på så i typ tio min [smile][smile][smile]

när d skulle gå av jag ba "KAN NI SLUTA MED ERAT JÄVLA RASSESNACK LR???"

hon tjejen bara log hon fatta typ inte att hon var minst lika rassig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag gick inte bussdörren att stänga. Så fort chaffisen skulle gasa iväg öppnade sig dörren igen. Stod på en hållplats i 10 min och öppnade och stängde dörren, det var knasigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång så pep det sjukt mycket i bussen och jag blev väldigt rriterad, så tänkte jag, men åh, om man klickar på stoppknappen kanske det slutar, men det gjorde det ey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång åkte jag och sparta buss med en skrikande unge. En ynge man bad kvinnan att få tyst på barnet. Hon kunde ju inte bestämma om barnet ville skrika eller inte. Det hela urartade i ett ganska hätskt engelskspårkigt bråk där den yngre mannen skrek, upprepade gånger, "YOU HAVE TO TREAT YOUR CHILD LIKE A DOG".

Barnet blev aldrig tyst, inte heller den yngre mannen som uppmanade mamman att slå ungen till tystnad. Busschauffören bad till slut alla parter att vara tysta och det blev ganska lugnt, med en del mutter. Vid nästa hållplats gick mannen av, märkbart arg över att ingen delade hans syn på barnuppfostran.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätter sig alltid en äcklig gubbe brevid mig som vill kramas. [cry]

Tror han är lite utvecklingsstörd. Så jag brukar krama tillbaks.. [blush]


   
SvaraCitera
Draft

sitter på bussen. hör några fjortisar prata högljutt framför mig. sänker volymen på mp3spelaren och hör

"fan så jävla lyllos judarna i koncentrationslägren var, de var så sexigt smala"

:/ lite senare sitter de och smsar och en av dem frågar den andre "hur stavas "och" nu igen?"


   
SvaraCitera