Aviseringar
Rensa alla

Busted av lärare.... baxade ipad


Lengw

mowgli98:
Dumt gjort var det det är jag medveten om, jag frågade inte om det var bra eller dåligt gjort... Jag upprepar frågan: vad kan konsekvenserna va denna handling bli och om någon som varit med i samma situation

Det beror nog på din historia, hur du uppför dig, och omständigheterna. Mord för mentalt sjuka personer kan förlåtas. Gör som NiklasW sade.

Du behöver inte bokstavligt gråta -_-

Gör så att rektorn kommer på din sida, eller förstår den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lengw:
OT: Varför tog du ipadsena före din laddare? Du förtjänar ett straff för din dumhet.

för just vid den tidpunkten fanns de ingen lärare där, tog tillfället i akt helt enkelt. detta var inte planerat över huvudtaget så det gick åt helvete, high risk high reward 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lengw:

Han kunde ha kommit undan med brottet, och därför så är det inte så det går med folk som gör olagliga saker. Folk kommer undan med massor av brott varje dag, men sen så är det folk som blir misstänkta, eller till och med dömda för brått de inte har gjort.

Det handlar om omständigheterna, och vad personen gör i dem. i detta fall så var det hans dumhets fel. Han kunde ha agerat smartare. 

Det är ett talesätt, inte ett absolut faktum...

Att inte alla brottslingar åker fast tror jag vi alla känner till.


   
SvaraCitera
Lengw

mowgli98:

för just vid den tidpunkten fanns de ingen lärare där, tog tillfället i akt helt enkelt. detta var inte planerat över huvudtaget så det gick åt helvete, high risk high reward 

Varför inte ta laddaren, och sedan ipadsena? Du utökade bara risken förgäves.


   
SvaraCitera
Lengw

aristoteles:

Det är ett talesätt, inte ett absolut faktum...

Jaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lengw:

Va'? Varför drar du den slutsatsen?

Tycker du att det var en dålig slutsats? Du drog ju slutsatsen att jag var en try-hard för att jag hade anonymous logo som avatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mowgli98:

grejen är den att jag kan fan inte gråta, men jag skickade sms till rektorn direkt att han skulle ringa mig så jag kunde få berätta min version innan han går vidare med detta.. straff klarar jag mig bra utan! redan lärt mig min läxa

Spela så ledsen du bara kan. Väck deras sympati. Säg att du haft det jobbigt hemma, att du har det tufft just nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Spela så ledsen du bara kan. Väck deras sympati. Säg att du haft det jobbigt hemma, att du har det tufft just nu. 

ah tack för rådet 🙂 kör på detta


   
SvaraCitera

lämna tillbaks grejerna och be om förlåtelse . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
lämna tillbaks grejerna och be om förlåtelse . 

jag har ursäktad mig och gått ner på knäna, grejerna är återlämnade.. trots att jag visade känslor att jag var pissed of på mig själv och ångrade så djupt att det inte fanns ord att beskriva så var min hitler lärare totalt urlackad och visade noll medlidande vilket inte hade varit fel trots händelsen..


   
SvaraCitera
Lengw

Getrekt:

Tycker du att det var en dålig slutsats? Du drog ju slutsatsen att jag var en try-hard för att jag hade anonymous logo som avatar.

LOL


   
SvaraCitera

mowgli98:

jag har ursäktad mig och gått ner på knäna, grejerna är återlämnade.. trots att jag visade känslor att jag var pissed of på mig själv och ångrade så djupt att det inte fanns ord att beskriva så var min hitler lärare totalt urlackad och visade noll medlidande vilket inte hade varit fel trots händelsen..

Då finns det inte mycket du kan göra, det är bara o stå  ut och låta de gå över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) vad gör lärare i skolan i Juli?
2) Varför befann sig din lärare på rektorns kontor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shit! Jag kan inte fatta hur mycket ångest du ska ha just nu.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mowgli98: Är jävligt nervös för vad som kommer hända någon som vet? =/

😐

erbjud rektorn att arbeta på skolan gratis ett par veckor framöver vettja! typ måla om väggar och sånt! utrustning och färg står säkert skolan själv för, med hjälp av vaktis!  


   
SvaraCitera