Aviseringar
Rensa alla

bygga om skateboard


Ämnesstartare

Hej, jag skulle vilja bygga om min skateboard med den http://stadium.se/sport/skateboard/skateboards/076647/warp-team-7-5
men sen måste man väll ha en griptape också? och då måste jag ju lägga den över märket? [shake] äre så man ska göra?

har aldrig bytt ut brädan förut


   
Citera

95arn:

och då måste jag ju lägga den över märket?

Man ser jue inte på bilden om det fram eller baksidan ?? Ifall att det är framsidan, ja du ska sätta griptapen över!...


   
SvaraCitera

JAG TROR DET ÄR BAKSIDAN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

JAG TROR DET ÄR BAKSIDAN!

tror inte jag kolla på den andra färgen med rosa märke http://stadium.se/sport/skateboard/skateboards/076647/warp-team-7-5
ser man tydligt att det är framsidan
varför i helvette gör dom så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och isåfall lägger man alltså ner 900 spänn på ett fint märke man ska he över med griptape :S


   
SvaraCitera

95arn:

varför i helvette gör dom så?

Jag tror fortfarande det är baksidan, och ifall det är framsidan endå så är det la för att locka köpare! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är baksidan, kolla på concaven... 900 spänn för en warp bräda? :S det är inget "fint" märke om du tror det, och graphicen på brädan är det sista man bryr sig om

Satsa på nån bräda med bättre kvalle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WadeD:

Det är baksidan, kolla på concaven... 900 spänn för en warp bräda? :S det är inget "fint" märke om du tror det, och graphicen på brädan är det sista man bryr sig om

Satsa på nån bräda med bättre kvalle

aa det va baksidan men jag köpte inte den brädan och det finns inte en warp bräda för 900 spänn jag mena typ en element bräda eller nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

900 kr får du en bra nybörjar bräda iaf. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

900 kr får du en bra nybörjar bräda iaf. =)

vem fan orkar köpa nybörjarbräda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

95arn:

vem fan orkar köpa nybörjarbräda?

Bättre att köpa en billigare ifall du bestämmer dig hips vips för att det inte var din grej.

Lyssna på mig, jag har redan gjort detta misstag. Kostade mig nära 4.000 kronor ur egna pengar i 8an bara för att inse att det inte var min grej.
+ att du ska lyssna på mig för att jag är äldre. [mad]


   
SvaraCitera

95arn:

warp-team-7-5

Undvik warp, det är skit, iaf för så där lågt pris och på stadium. Den blir som en gummibräda efter ett tag. Jag hade en warp-bräda när jag började lära mig åka, men man behöver en hårdare om man ska göra trick och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

+ att du ska lyssna på mig för att jag är äldre. [mad]

Då ska du lyssna på mig, BARN! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Då ska du lyssna på mig, BARN!

Vad vill du berätta pappa? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Vad vill du berätta pappa? 😀

Att jag älskar dig [blush]


   
SvaraCitera