Aviseringar
Rensa alla

Byta från Comvic till Telia.


Ämnesstartare

Hello! Tänkte byta från comviq till telia (tjejen har Telia -.-) och jag undrar hur jag nu gör detta? [rolleyes] Och om man nu har Telia, smsar man gratis till andra personer som har Telia? [cute]

/mvh waicen.


   
Citera

Kolla telias hemsida.[y]


   
SvaraCitera

waicen:

Och om man nu har Telia, smsar man gratis till andra personer som har Telia?

Tror inte det, om det inte är nåt nytt. Det har inte varit så innan i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet är att det inte står så mycket information där. Enda jag ser är att dem vill att man ska skaffa abonnemang och nej tack. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Tror inte det, om det inte är nåt nytt. Det har inte varit så innan i alla fall.

Hmm, då kanske jag behåller comviq i värsta fall. Men fick reda på att mor min hade ett gammalt Telia-kort. Om jag nu fyller på detta isåfall hur mycket kostar det att smsa till någon som har Telia? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

waicen:

från comviq till telia (tjejen har Telia -.-)

min pojk gjorde exakt samma sak för mig[bigsmile][bigsmile]

waicen:

Och om man nu har Telia, smsar man gratis till andra personer som har Telia? [cute]

du kan beställa 5000 sms till alla nät för 99kr månaden[y][y][y][love]
alltså ganska gratis då[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

escaape:

du kan beställa 5000 sms till alla nät för 99kr månaden
alltså ganska gratis då

Tacksam för svar! [y] Men problemet är att jag inte vill ha abonnemang för det har man verkligen ingen koll på. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FAIL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

waicen:

Tacksam för svar! [y] Men problemet är att jag inte vill ha abonnemang för det har man verkligen ingen koll på. [n]

nej, men kör på kontant! jag lägger ner typ 150kr/månad på mobilen, så kontantkort + friasms är lätt värt:D


   
SvaraCitera

du kan byta till telia refill och behålla ditt gamla nummer, laddar du med 150 kr ringer du gratis till alla med telia i 30 dagar, laddar du med 300 kr ringer du i 60 dagar sen kan du som tjänts på refill tecka "Sms till alla" prenumeration som kostar 99kr i månaden och för den får du skicka 5000 sms


   
SvaraCitera
elinc

omg. Låt tjejen byta. Typ alla har ju comviq?


   
SvaraCitera

waicen:

smsar man gratis till andra personer som har Telia? [cute]

Det är en 99kr konstand varje månad för att få grattis sms (30 dagar eller 5000 sms)
är bara skicka "smsen" till 4466


   
SvaraCitera

elinc:

omg. Låt tjejen byta. Typ alla har ju comviq?

Haha håller med [smile]
Tele2 & comviq har lägsta och bästa priserna på marknaden.
Dessutom om du inte vill att hon ska behöva lägga ut pengar, köp det åt henne? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

omg. Låt tjejen byta. Typ alla har ju comviq?

Nej låt inte den stackarn göra det. Sveriges i särklass sämsta operatör på alla sätt.


   
SvaraCitera
elinc

Husknuten:

Nej låt inte den stackarn göra det. Sveriges i särklass sämsta operatör på alla sätt.

Varför säger du så?
Om det flesta man känner har comviq och man ringer gratis till dem, bör man ha telia, telenor eller något annat då?

SweetAlexa:

köp det åt henne?

Ja precis, man lär ju tjäna på det i längden ändå, om man snackar mycket. [smile]


   
SvaraCitera