Forumet - byta gymnasium..

byta gymnasium..

741 0 22
okej he ska ta detta kort .. går på bygg ska börja snart 3 men  har tänkt efter att detta inte är min grej så funderar mellan Media och vård och omsorg vilket kommer leda till mycket tjejer om man ser en snygg tjej eller en tjej som verkar ha bra personlighet   hur ska man göra för att nappa på henne o sen  ge till något mer tips snälla 

Spana också in:

Danneboi:
men är man missmyckad då eller vad menar du att de är svårt att skaffa tjej i skolan?
det är ju lite olika tänk att du hamnar i en skola i med 20 tjejer i din klass och ni är 19 killar då kanske få alla en tjej om alla gillar varandra lika mycket sen har vi min skola där vi var 4 tjejer och 30 killar första året och då var det väl alla fick sin "drömkille" och jag valde bara den jag lärde känna och så är det ibland gillar du inte ditt gymnasium byt byt inte bara för en tjej går på ett annat 

Skåneärbäst:
det är ju lite olika tänk att du hamnar i en skola i med 20 tjejer i din klass och ni är 19 killar då kanske få alla en tjej om alla gillar varandra lika mycket sen har vi min skola där vi var 4 tjejer och 30 killar första året och då var det väl alla fick sin "drömkille" och jag valde bara den jag lärde känna och så är det ibland gillar du inte ditt gymnasium byt byt inte bara för en tjej går på ett annat 
Tumme upp