Aviseringar
Rensa alla

byta gymnasium..


Ämnesstartare

okej he ska ta detta kort .. går på bygg ska börja snart 3 men  har tänkt efter att detta inte är min grej så funderar mellan Media och vård och omsorg vilket kommer leda till mycket tjejer om man ser en snygg tjej eller en tjej som verkar ha bra personlighet   hur ska man göra för att nappa på henne o sen  ge till något mer tips snälla 


   
Citera

Vård och omsorg! Behövs fler inom dessa yrken 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Vård och omsorg! Behövs fler inom dessa yrken 🙂

ge mig en feet andledning varför jag ska börja där? kommer nog va omringad av tjejer hur ska jag handskas då haha 🙂 hjjälp Rullar ögonen


   
SvaraCitera
sies
 sies

"kommer leda till mycket tjejer" känns inte som en anledning du bör följa när du gör beslut som påverkar ditt liv. Men byt hellre nu än senare. 


   
SvaraCitera

tjejerna kommer inte falla för dig bara sådär det trodde min klasskompis bara för jag var nära honom många gånger trodde han att jag var kär i honom när jag försökte lära känna honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
tjejerna kommer inte falla för dig bara sådär det trodde min klasskompis bara för jag var nära honom många gånger trodde han att jag var kär i honom när jag försökte lära känna honom

men är man missmyckad då eller vad menar du att de är svårt att skaffa tjej i skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
"kommer leda till mycket tjejer" känns inte som en anledning du bör följa när du gör beslut som påverkar ditt liv. Men byt hellre nu än senare. 

aa de är bättre o byta nu annars kommer jag bara ångra mig


   
SvaraCitera

Danneboi:

men är man missmyckad då eller vad menar du att de är svårt att skaffa tjej i skolan?

det är ju lite olika tänk att du hamnar i en skola i med 20 tjejer i din klass och ni är 19 killar då kanske få alla en tjej om alla gillar varandra lika mycket sen har vi min skola där vi var 4 tjejer och 30 killar första året och då var det väl alla fick sin "drömkille" och jag valde bara den jag lärde känna och så är det ibland gillar du inte ditt gymnasium byt byt inte bara för en tjej går på ett annat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

det är ju lite olika tänk att du hamnar i en skola i med 20 tjejer i din klass och ni är 19 killar då kanske få alla en tjej om alla gillar varandra lika mycket sen har vi min skola där vi var 4 tjejer och 30 killar första året och då var det väl alla fick sin "drömkille" och jag valde bara den jag lärde känna och så är det ibland gillar du inte ditt gymnasium byt byt inte bara för en tjej går på ett annat 

Tumme upp


   
SvaraCitera

Sjuksköterska skulle vara bra för dig btw


   
SvaraCitera
opega

Asså sorry men tror knappast att det kommer att hjälpa dig ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

opega:
Asså sorry men tror knappast att det kommer att hjälpa dig ändå.

hjälpa mig att hitta en tjej ??Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skolsatsaren:
Sjuksköterska skulle vara bra för dig btw

varför?


   
SvaraCitera

tro mig, även om de är många tjejer så har de nog rätt många kill-kompisar och är vana vid att ha killar runt sig, vilket kommer leda till att du it blir åtråvärd ba för att du är kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idek send halp:
tro mig, även om de är många tjejer så har de nog rätt många kill-kompisar och är vana vid att ha killar runt sig, vilket kommer leda till att du it blir åtråvärd ba för att du är kille

aha okej


   
SvaraCitera