Aviseringar
Rensa alla

byta klass?


Ämnesstartare

Har gått två månader på gymnasiet, trivs inte bland tjejerna (är en tjej själv) och funderar på att byta. Dock så ska man år 2 byta klass, för att man ska välja en inriktning. Är det då nödvändigt att byta eller ska jag hålla ut 1 år?


   
Citera

Om du inte trivs så är det nog bäst om du byter klass. Jag hatade min klass men jag hade inte möjligheten att byta men om du har det så ska du nog göra det. Glad


   
SvaraCitera

Ganska svårt att byta klass , inga av mina polare har fått de när dom frågat . Om inte så äre bara att stå ut tyvärr . 


   
SvaraCitera

Var inge svårt för en kille i min klass stt byta


   
SvaraCitera

Är du helt säker på att du vill byta så byt. Det brukar bli mycket krångel om man vill vyta tillbaka med rektorn oså 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

muffintopp:
Är du helt säker på att du vill byta så byt. Det brukar bli mycket krångel om man vill vyta tillbaka med rektorn oså 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

muffintopp:
Är du helt säker på att du vill byta så byt. Det brukar bli mycket krångel om man vill vyta tillbaka med rektorn oså 

ja jag vill nog, dock så är jag lite orolig att jag inte ska trivas i den nya klassen häller eftersom jag inte känner någon, och de andra känner redan varandra. Men jag vet en väldigt gammal vän som jag var med i typ mellanstadiet, vi har dock inte pratat med varandra sedan dess.


   
SvaraCitera

fallofasparrow:

ja jag vill nog, dock så är jag lite orolig att jag inte ska trivas i den nya klassen häller eftersom jag inte känner någon, och de andra känner redan varandra. Men jag vet en väldigt gammal vän som jag var med i typ mellanstadiet, vi har dock inte pratat med varandra sedan dess.

Jättesvårt att veta, men byt om du överväger att du troligtvis kommer trivas med dom mera än i din nuvarande klass. Har ni inte haft lära-känna-grejsimojs? I min¨a klasser bytte vi hela tiden, hehe. Bytte vid jul första året, och många andra bytte under hela året. Blev mycket bättre för min del, men sedan så blev vi nästan som en klass och alla kände alla efter ett år.

Men ja, så var det för mig, kolla om du kan gå med den andra klassen bara för någon vecka? Det är inte bra om man inte trivs så bra, det bör personalen hjälpa med.


   
SvaraCitera