Aviseringar
Rensa alla

Byta lägenhet


Ämnesstartare

Har bott i en månad i detta hus och har nu fått för mig att jag vill byta till övervåningen istället.

Men är för feg att ringa och fråga hyresvärden och tänkte kolla, är det ens möjlighet? Någon som vet..


   
Citera
Ämnesstartare

Med tanke på att jag inte vet vaet du bor eller i vilken fastighet du bor i eller vem som bor över dig och jag vet ju inte heller vem fastighetsskötaren är så är det ganska svårt för mig att veta om der är möjligt. Du får la ta och prata med dom över och se om de skulle kunna gå med på att göra att bytte (om det nu bor någon över dig). Bor det inte någon över dig (d.v.s lägenheten är ledig) så måste du nog prata med fastighetsskötaren. Han gör nog inget dumt mot dig om du bara frågar snällt och vänligt! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej den är ledig och inget visat intresse på den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring och fråga då....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kan inte svara, bara ring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt: Men är för feg att ringa och fråga hyresvärden och tänkte kolla, är det ens möjlighet? Någon som vet..

Lägg ut gatuadress (gata, nummer och ort) samt hyresvärdens namn och telefonnummer så kan vi ringa och lägga ut svaret i den här tråden åt dig.   Blink   Glad   Mycket glad   Tumme upp


   
SvaraCitera