Aviseringar
Rensa alla

Byta ögonfärg i photoshop, hur?[sad]


Ämnesstartare

Jag är extremt oskicklig på photoshop och skulle vilja byta ögonfärg på en bild för att se om jag passar i färgade linser, hur gör man? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Visst kan det vara skrämmande ibland att ge sig ut på det skrämmande nätet och söka svar på sina frågor innan man besvärar andra människor med frågor där svaren finns mitt framför näsan på vem som helst? Google och youtube är riktigt skrämmande, jag vet.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Visst kan det vara skrämmande ibland att ge sig ut på det skrämmande nätet och söka svar på sina frågor innan man besvärar andra människor med frågor där svaren finns mitt framför näsan på vem som helst? Google och youtube är riktigt skrämmande, jag vet.

Jag förstår aldrig varför man ska bemöta randoms som egenterligen är kända på um med sån ilska och elakhet. [rolleyes] Dumma frågor som "är jag med barn efter 1 månads oskyddat" förstår jag. Men det hade troligen tagit kortare tid för dig att skriva hur man gör istället för ett ironiskt inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När du har bilden uppe, tryck ctrl+q, bilden blir röd. Sen markerar du ögonen genom att måla med vit pensel på de. Sen trycker du ctrl+q igen (om det inte funkar, tryck ctrl+c). Sen ahhhh, nu kommer jag inte ihåg vart du ska gå in och klicka på. [sad]

Någon kan säkert hjälpa till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Publicphoto:

randoms som egenterligen är kända på um

Så randoms som verkligen är randoms kan man vara elak mot?[smile]
Och vem är du?

Egenterligen är inget ord, bara så du vet.

Publicphoto:

Dumma frågor som

man lätt kan få svar på genom att googla eller youtube:a får dumma svar.
Tog mig inte ens en minut att få fram denna film:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Så randoms som verkligen är randoms kan man vara elak mot?

Då "kända" personer ställer dumma frågor här på um får dom ordenterliga svar, men randoms får idiotsvar, så ja, tydligen så funkar det så.

Imoon:

Och vem är du?

Meningen med ett anonymnt konto är just att man vill vara anonym. [rolleyes]

Imoon:

Egenterligen är inget ord, bara så du vet.

Stavar alltid egentligen fel.

Imoon:

Tog mig inte ens en minut att få fram denna film:

Hade du postat den från början hade båda vunnit tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Publicphoto:

Hade du postat den från början hade båda vunnit tid.

Hade du tänkt efter och sökt själv hade vi vunnit betydligt mer tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl bara att ta en tuschpenna och måla lite i ögonen och sen ta kort[shake]


   
SvaraCitera

Enkelt sätt är att markera ögonen (alltså iris, gör inget om puppilen kommer med)
Använd cirkel markören och håll i shift när du ska arkera så försvinner inte den gamla merkeringen, ligger markeringarna på varandra flyter de ihop
Anyway
Steg1:Markera det du vill iris (lr vafan de heter) på båda ögonen, låt pupillen vara med
Steg 2:Inte nödvändigt men höger klicka på markeringen o välj New Layer (nytt lager)
Steg3:Gå in på image-->Adjustments-->Selective color, sen e de bar o leka runt [smile]

MVH: Din Fluga hatt o_O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera