Aviseringar
Rensa alla

Byta språk!


Ämnesstartare

Hej! Jag har ett starkt intresse för språk och älskar att lära mig och lära ut. Finns det någon här som inte har svenska som modersmål men vill bli bättre på det och byta språk med mig. Jag bor vid Uppsala och är en 14 årig tjej. Eller har någon en aning vart man kan träffa personer eller skypa elr nått med andra språk. Jag kan lite engelska och tyska men är intresserad av att lära mig många olika språk +nya kompisar vore super! Om någon har ett tips elr något så svara gärna! 


   
Citera
Ämnesstartare

hola 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
hola 

Bonjour!Har du möjligtvis något mer att tillägga? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan fyra språk utöver svenska och engelska, men det är inga fina språk direkt. tanken är att jag ska lära mig polska oc portugisiska under lovet men. iaf, det finns flera "grupper" i nätet för folk som vill lära sig genom tal i skype. minns inte vad de hette men de är rätt enkla att googla fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moderatorn Time kan ryska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen hade jag övervägt att ens snacka med personer som jag inte känner genom skype om jag var du. finns folk med andra syften, och med det särskilt killar.


   
SvaraCitera

Denna sida är mycket bra för att få kontakt med folk som vill lära sig just ditt språk finns många som vill lära sig svenska faktiskt! 

http://www.mylanguageexchange.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arabiska tycker jag är ett coolt språk Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Logos00:

Bonjour!Har du möjligtvis något mer att tillägga? 😉

como estas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Una sarvesa por favor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:
Denna sida är mycket bra för att få kontakt med folk som vill lära sig just ditt språk finns många som vill lära sig svenska faktiskt! 

http://www.mylanguageexchange.com

Tack för tipset! Har dock redan sett denna sida och den fungerar inte så bra för mig.Finns det andra tips?


   
SvaraCitera

jag kan lära dig värmländska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
jag kan lära dig värmländska

Haha, jag kan byta mot uppländska! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

como estas

Bien? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Logos00:

Bien? 

aa om du mår bra


   
SvaraCitera