Aviseringar
Rensa alla

Byta tipp XP?


Ämnesstartare

Min lilla laptop har vista sen ett halvår tillbaka och är allmänt seg och dryg(har halva hårddisken fri).Så nu undrar jag om d räcker med att fixa om tipp xp istället så går den som smort sen?funkar?[tard]


   
Citera
Ämnesstartare

men vafan Till*
ändra rubrik [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ändra rubrik [n]

du kan väl ändra den själv?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

du kan väl ändra den själv?

vet inte hur[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Så nu undrar jag om d räcker med att fixa om tipp xp istället så går den som smort sen?

Det beror ju en del på din laptop. Är den från 90-talet lär inte XP rulla så bra på den heller, men är den någorlunda ny så borde en XP-installation göra susen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

men är den någorlunda ny så borde en XP-installation göra susen.

hmmm,jag tror den är ganska ny ja,har bara haft den sen april,och då va den ganska ny[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

vet inte hur[blush]

klicka på "ändra" i första inlägget så kan du ändra rubriken i 15 minuter[blush]


   
SvaraCitera
elinc

jag funderar på att göra det, fixa xp istället för vista. Kommer gå bättre, och dessutom lättare för mig[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

.Så nu undrar jag om d räcker med att fixa om tipp xp istället så går den som smort sen?funkar?[tard]

Om du rensar hårdisken (xp-skivan kan göra det åt dig), och sedan installerar xp så tror jag det funkar.

Men du måste ha drivrutinerna till xp, annars kommer inte ljud och internet kanske fungera [no-no], Och AVG-free antivirus som skydd [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera