Aviseringar
Rensa alla

byta [ tired ] till [apathy]


Åtta

mopsen:

VARFÖR HA NÅGOT MED NEGATIV SÄNDARANTYDAN!!!

Håller med. Jag tycker att oavsett vilken knapp man trycker på så borde det bli [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Håller med. Jag tycker att oavsett vilken knapp man trycker på så borde det bli

Då lurar man ju människor. [sad] Som 1 stort censur. [sad]


   
SvaraCitera
zIGGE

stefan87:

jag vill att ska bytas ut mot [variabel]

Uh, trodde det var jag som började använda den för tre år sen, sen tog variabel efter. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Håller ej med. Jag tycker inte att den uttrycker oberördhet, utan snarare känslan av att facepalma - fast utan handen i pannan. "Åh, ditt mongo... Jag blir så djävla trött..."

ska jag tolka detta som att moderatorernas nya inställning till "[tired]" är att den hädanefter kommer att likställas med ett personangrepp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snarare [lame].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Uh, trodde det var jag som började använda den för tre år sen, sen tog variabel efter.

det var menat som en förolämpning mot variabel, men visst, [zigge] hade också gått bra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Uh, trodde det var jag som började använda den för tre år sen, sen tog variabel efter.

jag började 5 år sen typ [no-no]

stefan87:

det var menat som en förolämpning mot variabel, men visst, [zigge] hade också gått bra..

wtf! är ingen förelämpan [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Håller ej med. Jag tycker inte att den uttrycker oberördhet, utan snarare känslan av att facepalma - fast utan handen i pannan. "Åh, ditt mongo... Jag blir så djävla trött..."

Håller med. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Åtta

Leijonsparf:

ska jag tolka detta som att moderatorernas nya inställning till "[tired]" är att den hädanefter kommer att likställas med ett personangrepp?

Ja. Nämnas bör att "[blush]" hädanefter kommer att likställas med sexuella trakasserier, och "[mad]" hot om våld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

orka förändring osv........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ja. Nämnas bör att "[blush]" hädanefter kommer att likställas med sexuella trakasserier, och "[mad]" hot om våld.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

wtf! är ingen förelämpan [no-no]

nä, är man [tard ] så är man ju. det har du rätt i..


   
SvaraCitera