Aviseringar
Rensa alla

bzzzexuell


Ämnesstartare

hur är det att va bi? om man har en kille känner man behov av att ha sex med en tjej då ?

och om man typ gifter sig med någon, tex en tjej, då bör man väl vilja ha sex med en kille någon gång under livet ? tänk att aldrig ha testat det och så är man bi...

verkar jobbigt :S


   
Citera
Ämnesstartare

M M M:

hur är det att va bi? om man har en kille känner man behov av att ha sex med en tjej då ?

ELLER så är det same shit. behovet att ha sex med en tjej kontra att ha sex med en annan kille blir lika stort. man är inte schizofren för att man är bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan ha sex med flera personer om man vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

man kan ha sex med flera personer om man vill

nej det behöver man inte alltid kunna, jag är starkt emot sk 2öppna förhållanden" och skulle inte heller vilja att min partner var för det

iosib:

ELLER så är det same shit. behovet att ha sex med en tjej kontra att ha sex med en annan kille blir lika stort. man är inte schizofren för att man är bi.

tror inte det. iallafall när det gäller att ALDRIG ha sex med en kille/tjej.

och dessutom så "lutar" ju vissa mot det egna eller det andra könet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M M M:

nej det behöver man inte alltid kunna, jag är starkt emot sk 2öppna förhållanden" och skulle inte heller vilja att min partner var för det

dumt. kan du förklara varför?

M M M:

tror inte det. iallafall när det gäller att ALDRIG ha sex med en kille/tjej.

och dessutom så "lutar" ju vissa mot det egna eller det andra könet

iosib har mer rätt än du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har faktiskt ingen aning, har bara testat geting och humla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

kan du förklara varför?

sex är för mig nära kopplat till kärlek. jag vill inte ligga med ngn jag inte har känslor för och jag vill absolut inte att min partner ska tycka det är ok

ennie:

iosib har mer rätt än du

jaså du tkr det, då får du ju gärna utveckla varför. eller skriva en förklaring övh då du inte gör det [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jag har faktiskt ingen aning, har bara testat geting och humla

Forum » Forum SEX » Homo- och Bisexualitet » bzzzexuell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle gissa på att de flesta bisexuella bara har ett sexbehov, som alla andra, inte att de har två separata sexbehov för vardera kön. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M M M:

sex är för mig nära kopplat till kärlek. jag vill inte ligga med ngn jag inte har känslor för och jag vill absolut inte att min partner ska tycka det är ok

Varför kan du bara ha känslor för en person åt gången?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M M M:

sex är för mig nära kopplat till kärlek. jag vill inte ligga med ngn jag inte har känslor för och jag vill absolut inte att min partner ska tycka det är ok

fast nu förklarade du inte varför, du skrev bara vad du tyckte och motiverade med fler grejer du tyckte.

M M M:

jaså du tkr det, då får du ju gärna utveckla varför. eller skriva en förklaring övh då du inte gör det [rolleyes]

ja för att jag tror att människor funkar så?? att man har sex med en person, inte en tjej eller en kille och sen måste ha den andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Varför kan du bara ha känslor för en person åt gången?

menar givetvis de romantiska känslorna.

svartarosen:

Skulle gissa på att de flesta bisexuella bara har ett sexbehov, som alla andra, inte att de har två separata sexbehov för vardera kön.

M M M:

och om man typ gifter sig med någon, tex en tjej, då bör man väl vilja ha sex med en kille någon gång under livet ? tänk att aldrig ha testat det och så är man bi...

ennie:

fast nu förklarade du inte varför, du skrev bara vad du tyckte och motiverade med fler grejer du tyckte.

varför ? för att det känns rätt. det skulle kännas väldigt fel att min äkta hälft knullade runt med andra. det är mot min moral och många andras också kan jag tänka mig

ennie:

ja för att jag tror att människor funkar så?? att man har sex med en person, inte en tjej eller en kille och sen måste ha den andra.

jag har inte påstått att det inte är personen man har sex med, läs inlägget igen så kanske du kan överväga mina åsikter och inte bara han den andras. blir lite fel då förstår du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M M M:

menar givetvis de romantiska känslorna.

Ja..?

M M M:

och om man typ gifter sig med någon, tex en tjej, då bör man väl vilja ha sex med en kille någon gång under livet ?

Kanske det, men tror att det är lika troligt att en heterosexuell person som gifter sig vill ha sex med någon annan än sin partner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M M M:

varför ? för att det känns rätt. det skulle kännas väldigt fel att min äkta hälft knullade runt med andra. det är mot min moral och många andras också kan jag tänka mig

ok du har alltså inte reflekterat över varför mer än att det känns rätt?? varför känns det rätt jo för att alal andra gör så

synd för dig för det är ett väldigt onödigt och destruktivt sätt för sin förh¨ållande att begränsa sig sj'lv vill jag säga

M M M:

jag har inte påstått att det inte är personen man har sex med, läs inlägget igen så kanske du kan överväga mina åsikter och inte bara han den andras. blir lite fel då förstår du.

tyvärr omöljigt att förstå dina åsiter när du inte förstår dem själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tyvärr omöljigt att förstå dina åsiter när du inte förstår dem själv

jag förstår mina åsikter, så det låter när man inte har några bra argument; flumm [rolleyes]

ennie:

ok du har alltså inte reflekterat över varför mer än att det känns rätt?? varför känns det rätt jo för att alal andra gör så

ja ? övervägt att jag kanske är religiös, har moral, saker som jag värderar högt i livet etcetera?

ennie:

synd för dig för det är ett väldigt onödigt och destruktivt sätt för sin förh¨ållande att begränsa sig sj'lv vill jag säga

okej kan du förklara varför ? [rolleyes]

svartarosen:

Ja..?

ja, jag känner/vill bara känna de känslorna för en person. men visst kan man göra det för flera. i sådana fall är det något jag kallar kärleksproblem för jag är inte för månggifte precis.

svartarosen:

Kanske det, men tror att det är lika troligt att en heterosexuell person som gifter sig vill ha sex med någon annan än sin partner.

det tror inte jag då de inte tänder på det andra könet. men visst, de kan säkert också vilja, men inte i lika stor utsträckning, min tanke då


   
SvaraCitera