Aviseringar
Rensa alla

C & C renegade?


Ämnesstartare

Nån som spelar de fortfarande. liknar lite cs. men ja tror cs kom ut först.


   
Citera
Ämnesetiketter


   
SvaraCitera

Spelade igenom det när det kom.
Ett av världens sämsta railshooters för sin budget.
Och ja, cs kom ut många år innan.


   
SvaraCitera

Det är rätt najs. Inget jag spelar aktivt, men händer att man lirar några timmar då och då.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ett av världens sämsta railshooters för sin budget.

Vad innebär railshooter? Kollade wiki, men fick av den intrycket att det var tredjepersons-shootemup. Vilket ju inte känns rätt i det sammanhanget du använde det, så är förvirrad.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Vad innebär railshooter?

Uhm, railshooter brukar man benämna Fps-spel utan valmöjligheter, att du följer en räls (därav rail) och skjuter allt du ser (därav shooter) [smile]

btw, ett av världens sämsta var en stark överdrift, men ja : >


   
SvaraCitera

Budolicious:

Uhm, railshooter brukar man benämna Fps-spel utan valmöjligheter, att du följer en räls (därav rail) och skjuter allt du ser (därav shooter) [smile]

ahaaa då förstår jag!

Men håller inte med dig. Tycker det är rätt angenämt lite då och då. Men det är väl en smaksak, föredrar ju science fiction före nutid och så också.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Men håller inte med dig. Tycker det är rätt angenämt lite då och då. Men det är väl en smaksak, föredrar ju science fiction före nutid och så också.

Jo, alltså, första två-tre banorna var kul, tror jag. Sen blev det enormt repetitivt, som jag minns det iallafall. Kanske skulle ta coh ge det en ny chans nångång. [smile]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Sen blev det enormt repetitivt, som jag minns det iallafall.

Alla shooters är repetetiva [rolleyes] det är ju knappast de stora variationerna som fått Q3 och CS att slå igenom XD


   
SvaraCitera

Stringburka:

Alla shooters är repetetiva [rolleyes] det är ju knappast de stora variationerna som fått Q3 och CS att slå igenom XD

I mp, ja.
Men q3 och cs är ju inte singeplayerspel[rolleyes]
Nu har jag dock aldrig testat renegade i mp, så jag ska ej uttala mig där.


   
SvaraCitera

Tickstart:

renegade

Bobby Sixkiller [love]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Bobby Sixkiller [love]

Fan va jag saknar det programmet [crazy]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Fan va jag saknar det programmet [crazy]

Mm sexans natt-tablå har changerat. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja tycker de rätt kul o spela. online såklart. och det finns minst ett 100 tal som fortfarande spelar de.


   
SvaraCitera

Körde det online i tre år, minst. <3


   
SvaraCitera