Aviseringar
Rensa alla

Calidris 18-årsfest


Ämnesstartare

I lördags (den 17 april) fyllde min kära bror Calidris 18 år. Detta firades förstås med en stor fest i vår villa i Danderyd med utgång på Stureplan senare på kvällen. Alla som är något var förstås där och alla som inte är något stannade förstås hemma.

Presenter han fick var bl.a en rolexklocka för 6000 kr, en ferrari för två miljoner kr, ett golfset för 10.000 kr samt tre flaskor champagne för 5000 kr/st.

Kvällen började med god mat och dryck hemma i villan i Danderyd. Christian (Calidris) blev även nersprutad med campagne vid ett tillfälle, såsom det ska vara vid högtidliga fester. Stackars vår hushållerska som fick städa sen. Senare på kvällen drog hela sällskapet på ca 30 pers vidare till Sturecompagniet på stureplan där festandet fortsatte fram till stängningsdags.

Efter stängning följde Christian med en av sina tjejkompisar hem till dennes villa på Östermalm. När jag ringde honom igårförmiddags sa han att han hade haft en trevlig natt, men var "för jävla bakfull", haha [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

[blush] var där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apoptos:

Presenter han fick var bl.a en rolexklocka för 6000 kr, en ferrari för två miljoner kr, ett golfset för 10.000 kr samt tre flaskor champagne för 5000 kr/st.

Trollar du inte så var snäll och häng dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apoptos:

rolexklocka för 6000 kr

ofta man får en rolexklocka för 6000[confused] får man ju knappt en bra kopia för?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aedel:

Trollar du inte så var snäll och häng dig.

Anmäld.

hjortpojken:

[blush] var där

Jaså? Vad trevligt [smile] Hur såg du ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apoptos:

Presenter han fick var bl.a en rolexklocka för 6000 kr, en ferrari för två miljoner kr, ett golfset för 10.000 kr samt tre flaskor champagne för 5000 kr/st.

http://ungdomar.se/user_images.php?user_id=192873&file_code=01ad60f22b28ccef6324...

Konstigt att ni har en TV från 80-talet, "rika" som ni är. Sluta leka rik nu, ingen kommer gilla dig mer för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ofta man får en rolexklocka för 6000[confused] får man ju knappt en bra kopia för?[confused]

Avundsjuk för att du aldrig fått någon eller? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apoptos:

Hur såg du ut?

blond smal och söt, tog din brors oskuld [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv har vi bokat ett hotell i San Tropé inför min 18-årsdag[blush]. Stanna i Sverige när man fyller 18 är bara dumt. Jag och två närmre vänner fortsätter sedan och flyger till först Washington där vi ska bo hos en av farsans gamla vänner. Sen åker vi till Los Angeles, där vi möter upp morsan och farsan som har sagt att jag ska få köpa vad jag vill under hela födelsedagsveckan. Funderar på att vara schysst mot farsan och bjuda honom på middag, i Los Angeles, som tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkiga troll ni är[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zackk:

Konstigt att ni har en TV från 80-talet, "rika" som ni är. Sluta leka rik nu, ingen kommer gilla dig mer för det.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zackk:

Konstigt att ni har en TV från 80-talet, "rika" som ni är. Sluta leka rik nu, ingen kommer gilla dig mer för det.

Det är en gammal bild. Vi har inte kvar den tv:n längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apoptos:

Avundsjuk för att du aldrig fått någon eller? [wink]

nä rolex är ganska B nu för tiden, min patek philippe är garanterat bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

blond smal och söt, tog din brors oskuld [cute]

Therese eller? Som han gick hem med? Han förlorade oskulden för länge sen, tror det var när han var 15, med sin dåvarande flickvän.


   
SvaraCitera