Aviseringar
Rensa alla

Californication - kan en serie bli roligare?


Ämnesstartare

Hur många här följer Californication? Jag har nyss sett 3e säsongen efter att ha tagit ett break ett par år men serien blir fortfarande bättre och bättre!

Den sexistiska humorn är så jäkla rolig[bigsmile] Och det roligaste av allt är ju nästan att David Duchovny som spelar huvudrollen som en (i princip) sexmissbrukare faktiskt har varit på sex-rehab på riktigt[bigsmile]

Några smakprov


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja, en serie kan blir roligare. Rättare sagt... det finns redan roligare serier.


   
SvaraCitera

rolig? tycler den är så tragisk, bra, men tragisk[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är mycket bra. följer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det där är bästa scenen........ [cry]


   
SvaraCitera

Ja det finns betydligt roligare serier. Men jag gillar den men tycker den sjunkit betydligt i kvalité mot slutet. Säsong 1 var riktigt bra och 2an var väl okej också men nu börjar i alla fall jag få nog. Har riktigt svårt att ta mig igenom säsong 3 just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket bra serie, men finns betydligt roligare. Skulle kalla carlifornaction mer lättsam än roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"roliga" serier är ofta tråkiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte sett Californication.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den blir bara bättre och bättre!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bajwa:

Har inte sett Californication.

Se den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ bästa tv-serien någonsin, synd att det görs så få avsnitt bara, säsong 4 verkar arta sig jävligt väl [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg ett avsnitt de hade sex typ 3 gånger [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

såg ett avsnitt de hade sex typ 3 gånger [tard]

ingen serie man nödvändigtvis vill se med föräldrarna kanske [crazy]


   
SvaraCitera
smisk

Mmmmm vill se. Borde se. Ska se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Mmmmm vill se. Borde se. Ska se.

Doit[wink] Har alla hemma hos mig[wink][wink][wink]

dazed_and_confused:

säsong 4 verkar arta sig jävligt väl [love]

Har bara sett till 3e änsålänge. Tyckte faktiskt att den tredje har varit bäst! Är den 4e snäppet bättre än 3e eller vad tycker du? 😉

Jag funderar på att vänta och se den när alla avsnitt är ute.

Budolicious:

Skulle kalla carlifornaction mer lättsam än roligt.

Hmm, det är också en bra beskrivning. Den är iaf perfekt att se när man har lite tråkigt. Jag garvar minst 4-5 gånger under ett avsnitt.

Har du några förslag på liknande eller bättre serier? Känns som att vi har ganska lik smak gällande serier, utifrån tidigare seriediskussioner.


   
SvaraCitera