Aviseringar
Rensa alla

Call of duty


Ämnesstartare

Tjenare, har ni spelt call of duty modern warfare 2 eller black ops?¨För jag har funderat att skaffa det men först så skulle jag testa online på call of duty 4 och det gick bra men det var ett jävla stort problem.
När jag spelar och kom in till en hackad/mod spel så kan man springa snabbt och aldrig får slut på ammunition och en gång så hände det att min rank blev till -999999 och jag kunde inte spela mer så jag blev __ tvungen att skapa en till jävla profil.
Nu har jag fundera köpa cod mw2 och cod bo men först vill jag veta : Händer det samma sak på modern warfare 2 och black ops???


   
Citera
Ämnesstartare

Ta ta ta ta tacksam för fö fö fö för s sv svvv svar


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Modern Warfare 2​​Same shit

Så modern warfare 2 är så fuskigt som på call of duty 4??


   
SvaraCitera

Händer ytters sällan på mw2, och då är det mest ingen gravitation och att man får asmycket xp.


   
SvaraCitera

GiftAtom:

Så modern warfare 2 är så fuskigt som på call of duty 4??

[confused] What? asså det är länkar till sidor, därför jag skrev sameshit[tired] jueee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

What? asså det är länkar till sidor, därför jag skrev sameshit jueee

Förresten, har du spelt mw2 och bo och du kan fortfarande spela?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

What? asså det är länkar till sidor, därför jag skrev sameshit jueee

Förresten, har du spelt mw2 och bo och du kan fortfarande spela?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Händer ytters sällan på mw2, och då är det mest ingen gravitation och att man får asmycket xp.

Händer det också på black ops?


   
SvaraCitera

GiftAtom:

Händer det också på black ops?

Inte vad jag har hört iaf.


   
SvaraCitera
Tyrael

GiftAtom:

Så modern warfare 2 är så fuskigt som på call of duty 4??

Det finns fuskare i alla Call of Duty spelen. Jag rekommenderar att du satsar på MW2, för att stödja BRA utvecklare (Infinity Ward) och inte dåliga (Treyarch).

Det finns dock fördelar och nackdelar med båda spelen - jag har testat både Black Ops och MW2 och som sagt - MW2 > Black Ops


   
SvaraCitera

spelar modern warfare just nu. är grymt


   
SvaraCitera