Aviseringar
Rensa alla

call of duty 5


Ämnesstartare

Kablash__:

Under andra världskriget hade man inte lika starka vapen som nu för tiden, så det känns konstigt att det ändå ska spruta lika mycket blod.

Ursäkta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ja men det var precis det jag sa, vilken bra översättning..

Han menar att blodet sprutade lika mycket då som det gör nu.

Kablash__:

Under andra världskriget hade man inte lika starka vapen som nu för tiden, så det känns konstigt att det ändå ska spruta lika mycket blod.

What teh fawk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

COD 2 och 4 är bäst med inte cod 3 och 5, den är sämsta spelet nånsin jag sett! elr hur polaren?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mazin_Z:

COD 2 och 4 är bäst med inte cod 3 och 5, den är sämsta spelet nånsin jag sett! elr hur polaren?!

jag spelar bara cod4^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Under andra världskriget hade man inte lika starka vapen som nu för tiden, så det känns konstigt att det ändå ska spruta lika mycket blod.

Wtf? Det är när du skjuter någon i huvet som blodet sprutar eller när du sliter sönder någon med en Machine Gun, och jag tror vem som helst här på forumet kan hålla med om att en MG på 40 talet var inte sämre än en MG i nutid! Dessutom var dom vapnena nästan bättre än nu! Kolla på t ex AKn, Världens mest använda vapen! Hållbart som satan fast det är utvecklat för ca 50 år sen!

En M1, M14, Thompson, PPSh-41, Springfield eller Mosin-Garant är dessutom minst lika dödliga som ett modernt vapen! dock kan avståndet spela mindre roll för dödligheten i dagens vapen! Men så länge du inte ska slå ut en fiende på 500 meter med en vanlig automatkarbin eller en fiende på 1000 meter med ett prickskyttegevär så är sprutande blod absolut lika vanligt då som nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera