Aviseringar
Rensa alla

Call of Duty Black Ops


Ämnesstartare

Wut?! Ingen tråd om Black Ops (hittade ingen i a f).

I korthet:
• Co-op för fyra pers i separat läge.
• Kampanj som utspelar sig under kalla kriget. Bland annat i Vietnam.
• Multiplayer får helt nytt valutasystem. Man kan betta om spelets pengar, offline mp med bots, nya perks, större anpassningsmöjligheter och möjlighet att spara och ladda upp filmer och bilder från matcher.

Mer info om multiplayer här.

Blire nå köp?


   
Citera

Dagens spel är mycket dåliga.

Min lillebror köper det.


   
SvaraCitera

Eventuellt, är bara 1½ prestige ifrån 10th i mw2 som måste avverkas först [cry]


   
SvaraCitera

Man måste ju köpa Call of Duty-spelen eftersom att de har så sjukt grymma Kampanjer!

Men annars är Battlefield Bad Company 2 >>>>>>>>> alla Call of Duty när det gäller multiplayer.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Man måste ju köpa Call of Duty-spelen eftersom att de har så sjukt grymma Kampanjer!

Men annars är Battlefield Bad Company 2 >>>>>>>>> alla Call of Duty när det gäller multiplayer.

+1


   
SvaraCitera

Chryseus:

Man måste ju köpa Call of Duty-spelen eftersom att de har så sjukt grymma Kampanjer!

Men annars är Battlefield Bad Company 2 >>>>>>>>> alla Call of Duty när det gäller multiplayer.

Så sant!


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

krautpop:

Co-op

krautpop:

Call of Duty

lol'd irl

COD går bara ut på en sak: så många solokills på så kort tid som möjligt. Ju fler gånger dina lagkamrater dör, desto bättre - det betyder högre poäng för dig.


   
SvaraCitera

För det första verkar det fett gay. För det andra är det gjort av en fett gay spelstudio så det verkar vara fett gay.


   
SvaraCitera

redan beställt! brorsan köper battlefield bad company 2, jag köper black ops. Vi delar, asbra med syskon! 🙂


   
SvaraCitera

twikkie:

redan beställt! brorsan köper battlefield bad company 2, jag köper black ops. Vi delar, asbra med syskon! 🙂

Snyggt [bigsmile]


   
SvaraCitera

Har ju snott 80% av innehållet från andra spel så som Reach[n]


   
SvaraCitera

krautpop:

Blire nå köp?

Hell yes! [bigsmile]

Chryseus:

Man måste ju köpa Call of Duty-spelen eftersom att de har så sjukt grymma Kampanjer!

Hell yes! [bigsmile] [bigsmile]

Chryseus:

Battlefield Bad Company 2

Så jävla dålig sikt i det spelet. [n]


   
SvaraCitera

tror att jag håller mig till arma 2. gillar inte spel som är spelbara på moderna datorer, det känns som fusk.


   
SvaraCitera

Venfort:

Så jävla dålig sikt i det spelet. [n]

Tycker du? Jag tycker den är jävligt realistisk. I en öken ser man inte hur långt som helst om det blåser. Bara för att ge ett exempel.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Tycker du? Jag tycker den är jävligt realistisk. I en öken ser man inte hur långt som helst om det blåser. Bara för att ge ett exempel.

Tydligen gäller inte det fienden som kan skjuta pungkulorna av dig på två kilometers avstånd när du försöker gömma dig i en buske. 0o


   
SvaraCitera