Aviseringar
Rensa alla

Call of Duty Black Ops


Venfort:

Tydligen gäller inte det fienden som kan skjuta pungkulorna av dig på två kilometers avstånd när du försöker gömma dig i en buske. 0o

Kan de se, så kan du se, speciellt om du är sniper. Såvida du inte har en tjockTV.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Venfort:

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1546-Batt​​lefield-Ba...

Säger ju inte speciellt mycket då jag själv spelar spelet och aldrig har problem med sikt. L2configue your computer or play on PS3.


   
SvaraCitera

nej, köper inte skräp.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Säger ju inte speciellt mycket då jag själv spelar spelet och aldrig har problem med sikt. L2configue your computer or play on PS3.

Snackar om singleplayer. [cute]


   
SvaraCitera

Chryseus:

Man måste ju köpa Call of Duty-spelen eftersom att de har så sjukt grymma Kampanjer!

Skämtar du? MW2 Kanpanjen var ju fem timmar och jätterörig.

Jag är mest taggad på Moddelen


   
SvaraCitera

Linnte:

Skämtar du? MW2 Kanpanjen var ju fem timmar och jätterörig.

Vad snackar du om? Jätterörig? [shake]


   
SvaraCitera

Kommer väl testa spelet.. men förväntar mig mest bara en kort kampanj full av frustrationsmoment samt en ännu mera frustrerande multiplayer med en massa irriterande OP-vapen som får en vilja banka huvudet i tangentbordet.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Vad snackar du om? Jätterörig?

Ja du hoppade ju mellan tre eller fyra olika karaktärer och någon (spoiler) blev ond och någon dog. Jag som inte har spelat det första spelet fattade inte ett skit [sad]


   
SvaraCitera

Linnte:

Ja du hoppade ju mellan tre eller fyra olika karaktärer och någon (spoiler) blev ond och någon dog. Jag som inte har spelat det första spelet fattade inte ett skit [sad]

Hehe okey, jag hade inga problem att hänga med. Sen om det beror på att jag har spelat det första vet jag inte. Du borde spela det första.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Hehe okey, jag hade inga problem att hänga med. Sen om det beror på att jag har spelat det första vet jag inte. Du borde spela det första.

Fortfarande: 5 timmar är ju krimminelt kort.


   
SvaraCitera

Sedan Mw2 har man helt tappat lust för COD.
Enda COD som går att spela är antingen MW1 eller Cod 2?
Det krävs absolut inga skills alls för att få kills på Mw2?
Man sitter i ett hörn med Gl, Rpg och dangerclose och skjuter randomskott och får multikills! x')


   
SvaraCitera

Reaper:

Har ju snott 80% av innehållet från andra spel så som Reach[n]

Haha, men a fan! Hur skulle man annars göra ett first person shooter?


   
SvaraCitera

blir till att köpa samtidigt som mitt första xbox! [tard]


   
SvaraCitera

Jag äter inte skräpmat när det kostar 600 kr...


   
SvaraCitera