Aviseringar
Rensa alla

Call of Duty: MW3 eller Battlefield 3?? vilket ska man köpa?


Ämnesstartare

Okej nu har ju inte mw3 släppts än men vilket spel tror ni är bäst det eller bf3?? Jag har spelat cod ganska länge och är van vid det men funderar på om jag ska chansa och köpa bf istället??


   
Citera

Leeilaa:

BF3 (Du röstade på detta alternativ)

MW3 är inte värd en enda krona. [no-no] Kommer tanka och lira SP though..

Börjar faktiskt tröttna på BF3 lite.. Spelat nonstop sedan releasen 27:e Oktober.. Gött att man köpte limited edition.. Ser fram emot expansion-paketet Back to Karkland som släpps i dec med lite nya maps, bland andra Wake island! [party]


   
SvaraCitera

Leeilaa:

BF3 (Du röstade på detta alternativ)

duuh!!!


   
SvaraCitera
Åtta

Inget av dem just nu. Om BF3 släpps så att man kan spela det utan Origin kan jag överväga det.


   
SvaraCitera

Åtta:

Inget av dem just nu. Om BF3 släpps så att man kan spela det utan Origin kan jag överväga det.

Det är klart det som håller mig borta mest också. Men mest handlar det ju om vad man gillar för spel, gillar du att fucka runt, springa fort, skjuta fort och inte tänka så mycket är COD bättre för dig. Om du gillar strategiskt spel med lite lägre tempo så är det BF3.

Om du gillar bra spel så är det Starcraft.


   
SvaraCitera

Leeilaa:

BF3 (Du röstade på detta alternativ)

Alltså, fråga dig själv: vill jag spela ett spel som är arkadigt, snabbt som fan och jävligt simpelt utan lagkänsla så är det cod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Börjar faktiskt tröttna på BF3 lite.. Spelat nonstop sedan releasen 27:e Oktober..

Varför har du börjat tröttna då?? kommer jag också göra det eller?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Om BF3 släpps så att man kan spela det utan Origin

vad är Origin för nått?


   
SvaraCitera

Leeilaa:

Varför har du börjat tröttna då?? kommer jag också göra det eller?

Vet inte varför. Finns småbuggar här och där.. Har ingen vän att lira med i multiplayer, det är nog den största anledningen. [smile]


   
SvaraCitera
Tyrael

Leeilaa:

CoD mw3 (Du röstade på detta alternativ)

Verkligen. Aldrig gillat Battlefield, och kommer inte gilla det sålänge de släpper en beta som överhettar grafikkort.

Leeilaa:

vad är Origin för nått?

Som Steam fast ett sämre alternativ av EA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Som Steam fast ett sämre alternativ av EA.

Jaha okej 🙂


   
SvaraCitera

Leeilaa:

BF3 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
zIGGE

Åtta:

m BF3 släpps så att man kan spela det utan Origin kan jag överväga det.

Du kan. Finns ett program på en privat torrentsite jag såg som launchade spelet och web-sidan utan origin.

Den är nice.

Borde vara lätt att hitta programmet eller vad det var, genom googlesökning.


   
SvaraCitera
zIGGE

Leeilaa:

CoD mw3 (Du röstade på detta alternativ)

Efter spelat BF3 kampanjen så sjunk mitt förtroende för dice övh. Den är kass.

Multiplayer. Ger fan i, spelar det inte, bara sp. Antar BF3 är roligare dock.


   
SvaraCitera
Åtta

zIGGE:

Du kan. Finns ett program på en privat torrentsite jag såg som launchade spelet och web-sidan utan origin.

Mjo, och sedan får man sitt konto avstängt av EA och förlorar tillgång till de spel man betalat för.

En av två saker måste ske för att jag skulle köpa BF3:
1. Origins kundsupport slutar suga stenhårt (sjuka mängder skräckhistorier).
2. BF3 släpps helt separat från Origin. Jag kan tänka mig att skaffa ett Origin-konto för att kunna få tillgång till multiplayern, men skulle jag bli av med kontot vill jag fortfarande ha kvar spelet.

Det gör mig ledsen i själen att Mass Effect 3 kommer säljas genom Origin. Förhoppningsvis gör de det inte exklusivt för Origin. Fast gör de det inte så piratar jag det, så whatever.


   
SvaraCitera
Awiti

Båda, givetvis.


   
SvaraCitera