Aviseringar
Rensa alla

call uur girlfriend av robyn


Ämnesstartare

äe bara jag som känner spontant HAT HAT HAT HAT när jag hör denna låt??

o nu menaar ja nt ladygaga o justin bieber-hat utan ba såndär rikti äckli hat

calllll jeeeeur gäärlfrään call jeeår gääärlfriend

vill ba slå ihjäl någon när ja hör d1


   
Citera
Ämnesstartare

asso
synd att man inte kan blunda med öronen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

its tajm u hav dat tolk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

givv ya reson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säj its not her follt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caz u just mett sombodi njuuuuuuuuuuuu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

caz u just mett sombody njuuuuuuuuuuuu

x))

Alltså ok, jag har hört låten, men endast för min kollega jämt lyssnar på kommersiell skitradio, måste ta avstånd mot det först [no-no]
ont; ne hatar inte den faktiskt (alltså jag ser det fortfarande inte som musik, men det är en annan sak, exempel, jag anser inte att dagisbarns färgkluddar och streckgubbar på papper är konst, på samma sätt är populärmusik ej riktig musik, måste ta avstånd även här [no-no])

ont 2: två låtar som jag faktisk do hatar är DEN DÄR INTELLIGENSFÖROLÄMPANDE LAZY SONG av ÅH VILL RADERA HANS NAMN FRÅN MIN HJÄRNA [mad][mad] samt "what are words" av nåt annat pretentiöst anus, som vill visa sej duktig och nobel, alltså tar den låten som en direkt pik mot mej "uuh se på mej så bra och godhjärtad jag är, vad har du att komma med? [cute]" FUCK YOU [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Aldri hört den låten så skulle gissa på att ni lyssnar på radio? Isf är mitt tips att låta bli att lyssna på radio! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

NAMN

bruno mars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

bruno mars

sluta snällaha [cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl helt okej? Enda trista är att det förutsätts att vederbörande måste välja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

sluta snällaha [cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

suck

HAHAHA är det han? [crazy][crazy] omg en pasty liten fillipin lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

HAHAHA är det han? [crazy][crazy] omg en pasty liten fillipin lol

det e ju han som sjunger catch a grenade 4 uuuuuu o Gurl ur amazin just the way u are

har du aldrig sett han [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

det e ju han som sjunger catch a grenade 4 uuuuuu o Gurl ur amazin just the way u are

lol trodde det var han negern som sjöng den [tard] Men den sistnämnda visste jag om, hatar den precis lika mycket VET DU VARFÖR [mad] För själva musiken är typ konstant asful trumma, som typ samplat 1 sekund av the amen break och dummat ner den, samt LÅTEN HAR INGEN REFRÄNG [mad]


   
SvaraCitera