Aviseringar
Rensa alla

CAMBRIDGE CAE - HAR DU/SKA DU?


Ämnesstartare

Hur många av er har gjort cae-prov i år och väntar på resultat nu, hur många av er har gjort tidigare och hur många av er funderar på att göra? Ni som gjort, klarade ni provet? Har ni fått användning av det senare?

Gjorde mitt studentveckan. Tror jag får hem resultaten på onsdag. Kommer gråta oavsett om jag klarar provet eller ej. Gjorde 1 jättetabbe så vet inte om jag klarat det 🙁


   
Citera

Jag gick förberedelsekursen i gymnasiet men gjorde aldrig CAE provet. 


   
SvaraCitera

Gjorde det förra året, klarade det!

Inte haft någon speciell användning av det. Jobbet jag har kräver inte den behörigheten och Engelska talar jag mycket sällan nu för tiden Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:
Gjorde det förra året, klarade det!

Inte haft någon speciell användning av det. Jobbet jag har kräver inte den behörigheten och Engelska talar jag mycket sällan nu för tiden Galen

vilken nivå nådde du upp till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Jag gick förberedelsekursen i gymnasiet men gjorde aldrig CAE provet. 

gick "inte" kursen, gjorde provet. lol på mig 🙁


   
SvaraCitera

Typ!
Gick den kursen men sket i provet.
Skulle inte falla mig in att betala för ett prov jag inte har användning av.


   
SvaraCitera

elverpigen:

vilken nivå nådde du upp till?

Grade C!


   
SvaraCitera

Gick en förberedelsekurs men hade varken råd eller intresse att göra d. Gick dock bra på kursen 🙁


   
SvaraCitera

Vad gjorde du för fel då tror du? :O


   
SvaraCitera

Vet inte ens vad det är för något, antar att det har något med internationella studier att göra?


   
SvaraCitera

Buddah:
Vet inte ens vad det är för något, antar att det har något med internationella studier att göra?

Ja det är ett papper på att man har tillräckliga kunskaper för att studera på ett engelskt universitet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:
Vad gjorde du för fel då tror du? :O

på writingdelen råkade jag skriva del 2 på sista sidan av del 1 svarspapper. bytte blad, såg att AHA DET FANNS SPECIELLA PAPPER FÖR DEL 2`???? ch fick stryka första sidan och skriva över till rätt sida + skriva färdigt del 2 på ca 15 min. kom inte upp till rätt ordnivå men hoppas bli godkänd ändå. ordbajsade som fan för att panikfylla från 100 ord till 220-260.


   
SvaraCitera

elverpigen:

på writingdelen råkade jag skriva del 2 på sista sidan av del 1 svarspapper. bytte blad, såg att AHA DET FANNS SPECIELLA PAPPER FÖR DEL 2`???? ch fick stryka första sidan och skriva över till rätt sida + skriva färdigt del 2 på ca 15 min. kom inte upp till rätt ordnivå men hoppas bli godkänd ändå. ordbajsade som fan för att panikfylla från 100 ord till 220-260.

Aha, I see, det blev lite panikartat i den situationen kan jag tro! Men det går nog vägen ändå vettu! Skål


   
SvaraCitera

Jag skulle få A


   
SvaraCitera

tevepro:
Jag skulle få A

Har för mig att det är poäng och inte betygsskala. 


   
SvaraCitera