Aviseringar
Rensa alla

CAMPEONES!!!!!!!!


Ämnesstartare

i en totalt oviktig turnering men Gud vad skönt det är att spöa äckliga smuts barca och vilken första havlek! totalt krossar dem!!!

ihala madrid!


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste Nivas artikel och fick upp en bild över hur matchen kan ha sett ut, såg nämligen inte matchen. fan vad nice att Barca åkte på däng!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Läste Nivas artikel och fick upp en bild över hur matchen kan ha sett ut, såg nämligen inte matchen. fan vad nice att Barca åkte på däng!

nej!! sämsta artiklen någonsin och jag gillar Niva. men den stämde inte. han påstår att real vann för att barca var dåliga. så var det inte. real spöade skiten ur dem. första havleken var det bästa jag sett på lååååååång tid. real hade kunnat haft med sig 4-0 i paus, på allvar. real gjorde 1-0, 2-0 och även 3-0 men blev felaktigt bortdömt. sedan missade Higuain två rena frilägen som han borde gjort mål på

Messis frispark var barcas första skott mot mål och den satt. ren slump. barcas utvisning var en frilägesutvisning för annars hade ronaldo vart ren med valdes.

i andra var det dock jämt då real var trötta och mou valde att spela försiktigare

sorry. blev mycket text men Niva gjorde mig småsur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var ju typ det Niva skrev tyckte jag, iaf var det så jag tolkade det. Han sa att Barca inte kunde spela så där dåligt för att Real var så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det var ju typ det Niva skrev tyckte jag, iaf var det så jag tolkade det. Han sa att Barca inte kunde spela så där dåligt för att Real var så bra.

Precis, det var så jag också tolkade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Precis, det var så jag också tolkade det.

Jo precis, jag ögade igenom den lite snabbt på lunchen bara men jag är övertygad om att det var andemeningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det var ju typ det Niva skrev tyckte jag, iaf var det så jag tolkade det. Han sa att Barca inte kunde spela så där dåligt för att Real var så bra.

Niva skrev väl att barca kom till bernabeu och tog det lung,t och var aningen nonchalanta. och hyllade ur de reste sig med 10 man och är bäst och blabla. det jag läste såg ut som typisk barca propaganda skit. hade inte higuain varit handikappad hade madrid haft 5-0 i paus. skulle vilja se barca med 10 man resa sig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh älskade också den [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hade inte higuain varit handikappad hade madrid haft 5-0 i paus.

Haha, fast det nämnde ju han också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Haha, fast det nämnde ju han också

gjorde han? kanske var jag som skummande igenom texten lite för dåligt det. aja oviktigt ändå. real krossade barca i mina ögon iaf. ska bli mer intressant att se möterna i ligan när det står mer på spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hade inte higuain varit handikappad hade madrid haft 5-0 i paus. skulle vilja se barca med 10 man resa sig då

Det skrev han ju? Du är för känslig och blir förbannad direkt, slutar läsa ordentligt tror jag. [crazy]
Barca är grymma något annat är skitsnack faktiskt, även om mina sympatier ligger hos gamle Mou.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det skrev han ju? Du är för känslig och blir förbannad direkt, slutar läsa ordentligt tror jag.
Barca är grymma något annat är skitsnack faktiskt, även om mina sympatier ligger hos gamle Mou.

klart jag blir förbannad direkt. detta är ett mcyket känsligt ämne. barca må vara ett bra lag men de är motbjudande, vidirga, äckliga och jag hatar dem cäldigt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh kan inte sluta lyssna på den nu så braaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

klart jag blir förbannad direkt. detta är ett mcyket känsligt ämne. barca må vara ett bra lag men de är motbjudande, vidirga, äckliga och jag hatar dem cäldigt mycket.

[bigsmile]


   
SvaraCitera