Aviseringar
Rensa alla

Campers! What the fuck is wrong with them? HUH?(Gaming)


Ämnesstartare

dPof:

men det blir helt klart ingen match = no fun.

Men i inlägget sa du ju själv att du oftast ändå dödar de som campar så vart ligger problemet?


   
SvaraCitera

Klart att man stör sig som fan på campers, men som någon redan sagt här så är det faktiskt en del av spelet. Själv campar jag aldrig, tycker det är skittråkigt. MEN, man behöver inte vara en noob för att man campar, man kanske helt enkelt gillar att spela så?

Men OK om man är inne på en server där man inte får campa, då fattar jag att man blir sur...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

du kan va nörd

Inte jämfört med folket som hänger här [love]

Jag spelar bara sims.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Feel the love[love][love][love]

Hahaha

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Seriöst dock, om du blir så frustrerad av det hela tiden så är det nog bäst att du endera biter ihop och tar det, eller spelar något annat spel.

Mja jag biter ju oftast ihop, men kände bara för att se om folk delar min åsikt då campare oftast är rejält hatade i den aktuella matchen, men om folk hatar dom, vart kommer dom då ifrån? typ

aristoteles:

Men i inlägget sa du ju själv att du oftast ändå dödar de som campar så vart ligger problemet?

Jo det stämmer, men det är oftast. Men det blir ändå många fall där dom sabbar för mig, vet inte om du lirar själv men vid 7 nonstop kills får man möjligheten att "call in the dogs" så om man dör vid 6 kills får man börja om igen. Detta händer riktigt ofta, och nästan varje gång är det en campare. Så problemet är att även om jag oftast utrotar dom så finns dom där i väldigt många fall(spelar upp emot 5 timmar om dygnet ibland)

kodou:

Klart att man stör sig som fan på campers, men som någon redan sagt här så är det faktiskt en del av spelet. Själv campar jag aldrig, tycker det är skittråkigt. MEN, man behöver inte vara en noob för att man campar, man kanske helt enkelt gillar att spela så?

Du har en poäng. Men grejen är den att vissa gånger ska man campa. Dvs om man är t ex sniperklassen. eller kanske machinegunklassen. Men då handlar det om att campa taktiskt, förflytta sig när folk ser dig, byta plats men i samma område osv. Men när det kommer in en lågrankad person som väljer ut ett litet hörn där han knappt syns, och sitter där med fältvapen. Så sitter han inte där för taktikens skull utan för att kunna plocka så många kills som möjligt utan att bli dödad, vilket resulterar i högre rank gratis. No fighting typ. Extremt tråkigt blir det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

Är "förbjudet" att campa på många CS serverar, admins kickar alt. bannar de som campar.

Tack för att du påminner mig om den gamla goda tiden när man kunde stå med AWP som T i spawn på dust2 och plocka ut halva CT-laget som rushade lången [bigsmile]
Nu blev jag sugen! Bara lite tråkigt att 75% av alla kör med fusk på public idag.


   
SvaraCitera

mjölk:

Inte jämfört med folket som hänger här [love]

Bland annat du? [wink]

mjölk:

Jag spelar bara sims.

Nördigast spelet ever [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Bara lite tråkigt att 75% av alla kör med fusk på public idag.

Finns massor av VAC skyddade servrar på STEAM. Ytterst sällan jag stöter på någon som fuskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

Bland annat du? [wink]

Halkade bara in juuuu

CharliesName:

Nördigast spelet ever [cute]

Nähä då [cute] väldigt fredligt, man dödar ingen osv

Ont: Tycker dessa små-campare verkar smartare än er, ger någonting framgång så ska man fortsätta. Ni önskar bara att ni kommit på det först.
(räknar med att tio killar i övre tonåren kommer vilja mörda mig nu då jag uttalar mig trots att jag inte vet någonting)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Ont: Tycker dessa små-campare verkar smartare än er, ger någonting framgång så ska man fortsätta. Ni önskar bara att ni kommit på det först.
(räknar med att tio killar i övre tonåren kommer vilja mörda mig nu då jag uttalar mig trots att jag inte vet någonting)

[mad][mad][mad][mad][mad]Jaaaaa, dödadödadöda, jag upplever framgång utan att campa[mad][mad][mad][mad] Rankad 40 tusen av nästan 4 miljoner världen över[mad][mad][mad][mad] Och jag stiger hela tiden[cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Jaaaaa, dödadödadöda, jag upplever framgång utan att campaRankad 40 tusen av nästan 4 miljoner världen över Och jag stiger hela tiden

Men tänk vad mycket framgång du kanske skulle få om du campade [mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

mjölk:

Ont: Tycker dessa små-campare verkar smartare än er, ger någonting framgång så ska man fortsätta. Ni önskar bara att ni kommit på det först.
(räknar med att tio killar i övre tonåren kommer vilja mörda mig nu då jag uttalar mig trots att jag inte vet någonting)

Campa kan vara bra ibland i små mängder ifs men inte hela tiden på jävligt dumma ställen [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

Campa kan vara bra ibland i små mängder ifs men inte hela tiden på jävligt dumma ställen [mad]

Såja, såja


   
SvaraCitera

mjölk:

Såja, såja

Fast det är inget igen fört med bra wow spelar [cry] aldrig vart så arg på ett spel förr [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

Fast det är inget igen fört med bra wow spelar aldrig vart så arg på ett spel förr

blir arg ibland i sims om inte min gubbe gör som jag säger [blush]


   
SvaraCitera

mjölk:

blir arg ibland i sims om inte min gubbe gör som jag säger [blush]

[bigsmile] för trött oftast va? [rolleyes]


   
SvaraCitera