Aviseringar
Rensa alla

Camsex = otrohet?


Ämnesstartare

Jag har just fått reda på att min partner har visat upp sig i cam för en annan person, under tiden vi har varit ihop. Vet inte hur många gånger detta kan ha hänt, kan ju vara så att min partner visat upp sig för ännu fler personer.

Anledningen till hur jag vet om det här, kan jag inte säga, men jag fick personen som sett min partner, att säga det till mig (i tron om att det var min partner de pratade med).

Jag undrar om ni räknar detta som otrohet? Att visa upp och pilla på sitt könsorgan i cam för någon annan, under tiden man är ihop med någon?

Jag känner mig ganska så ledsen ärligt talat. Jag har varit med om otrohet "på riktigt" förut så.


   
Citera
Ämnesetiketter

Klart som fan det är[shake]
Eller alltså man kanske inte kan säga "du har varit otrogen" men acceptabelt äre ju fan inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska jag konfrontera min partner nu då? :S


   
SvaraCitera

Säg att du fått reda på att hon gjort så och att du tycker det är äckligt och fråga varför hon i hela friden känner behovet av att visa upp sig på det sättet för någon annan.


   
SvaraCitera

Beror ju på vad ni sagt innan, men jag skulle definitivt ha räknat det som otrohet om man inte sagt annat. Oavsett så är det inte ok att göra sånt utan att förvarna.

Dock, som sagts i tidigare liknande trådar så är det i min mening minst lika oacceptabelt att gå in på någon annans msn för att snoka om det nu är det du gjort. [smile]

Jag tycker du ska konfrontera henne med det, och var helt öppen med hur du fick reda på det. Oavsett skulle inte jag satsa mycket pengar på att ett förhållande mellan två personer som luras och snokar håller och blir lyckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Hej älskling, igår hackade jag mig in på ditt konto för att sno ditt gemensamma lösenord för att sedan kolla dina communityanvändare, eftersom att jag misstänkt otrohet och fick reda på att du har haft camsex under tiden vi har varit ihop"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka, är det fel att snoka om man har aningar om otrohet? Har man inte rätt att få veta om man har känningar? 🙂


   
SvaraCitera

crowling:

"Hej älskling, igår hackade jag mig in på ditt konto för att sno ditt gemensamma lösenord för att sedan kolla dina communityanvändare, eftersom att jag misstänkt otrohet och fick reda på att du har haft camsex under tiden vi har varit ihop"?

Precis!

Ni lär ändå göra slut hursomhelst, lika bra.


   
SvaraCitera

crowling:

Stringburka, är det fel att snoka om man har aningar om otrohet? Har man inte rätt att få veta om man har känningar? 🙂

Det är fel att snoka, det är rätt att konfrontera.


   
SvaraCitera

crowling:

är det fel att snoka om man har aningar om otrohet?

Ja. Det är fel och dessutom olagligt att t.ex. gå in på någon annans msn. Hon lurade dig och bröt ditt förtroende, du lurade henne och bröt hennes förtroende. Att konfrontera henne om dina misstankar är en annan femma.

Jag tror aldrig ett sånt förhållande kan bli lyckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crowling:

Stringburka, är det fel att snoka om man har aningar om otrohet? Har man inte rätt att få veta om man har känningar? 🙂

Nej det är det inte du kunde ha konfronterat henne. ett förhållande handlar om tilit och att lita på varandra(något du tydligen inte gjorde).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag vill inte göra slut. Jag vill att vi båda ska erkänna våra misstag och lova att vi aldrig gör om dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa, vet du varför? jag har så dåligt självförtroende, då detta är tredje förhållandet i rad där min partner är otrogen. Jag kan helt enkelt inte lita på någon längre, utan att göra en grundlig kontroll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crowling:

Men jag vill inte göra slut. Jag vill att vi båda ska erkänna våra misstag och lova att vi aldrig gör om dem.

Surt för dig men hade jag varit din tjej hade jag dumpat dig illa kvikt.


   
SvaraCitera

crowling:

"Hej älskling, igår hackade jag mig in på ditt konto för att sno ditt gemensamma lösenord för att sedan kolla dina communityanvändare, eftersom att jag misstänkt otrohet och fick reda på att du har haft camsex under tiden vi har varit ihop"?

Kap 4, §9c. Maxstraff: 2 år fängelse.
Dessutom djupt oetiskt och riktigt vidrigt.

Jag skulle bli mycket mer sårad och förödmjukad om min flickvän hackade mina communities och rotade runt i mitt privatliv än om hon cammade med nått random.


   
SvaraCitera