Aviseringar
Rensa alla

Camsex = otrohet?


Ämnesstartare

Tjenna, tänkte bara kolla om folk tycker att man är otrogen om man camar.

Tjejen har varit utomlands 4 månader nu och skulle aldrig falla mig in att vara otrogen. Men man har sina behov och har det sista börjat fundera på att hitta nån tjej att camma med.

Föreslaget för tjejen att vi ska camma men hon tyckte inte det var någon bra ide. Det är 2 månader kvar tills hon kommer hem.

Va tycker ni?


   
Citera

är väl typ som att se på porr, alltså ej otrohet


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

är väl typ som att se på porr

Nej, porr är redan inspelade filmer och man har själv ingen "del" i det på samma sätt som cam6


   
SvaraCitera
Åtta

Jag skulle i alla fall tycka att det var otrohet - förutsett att man inte har kommit överens med sin partner om att det vore okej. Som Isola sade så är man ju "en del i det hela" på ett helt annat sätt än om man ser på porr.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

är väl typ som att se på porr, alltså ej otrohet

Fast om hans tjej skulle få bestämma om han skulle camsexa med en annan tjej eller kolla på porr så skulle hon nog välja det sistnämnda.


   
SvaraCitera

ja det skulle jag kalla det


   
SvaraCitera

gör man det så eer ju ngt fel på partnern[zzz]


   
SvaraCitera

isola:

Nej, porr är redan inspelade filmer och man har själv ingen "del" i det på samma sätt som cam6

iofs, men tycker ändå inte det räknas som otrohet direkt. ett mellanting [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Fast om hans tjej skulle få bestämma om han skulle camsexa med en annan tjej eller kolla på porr så skulle hon nog välja det sistnämnda.

det är sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värt med camsex. ingen penetrering, what so ever =/


   
SvaraCitera

Fråga din tjej. [confused]


   
SvaraCitera

Jag venne, jag skulle nog tycka att det kändes fel i a f.


   
SvaraCitera

Det beror vad ni har kommit överens om.
Själv skulle jag tycka att det var fel om min flickvän gjorde det, men har ej varit utan henne i 4 måndader.

Men skulle förmodligen aldrig göra det.


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag skulle i alla fall tycka att det var otrohet - förutsett att man inte har kommit överens med sin partner om att det vore okej. Som Isola sade så är man ju "en del i det hela" på ett helt annat sätt än om man ser på porr.

As he said.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

iofs, men tycker ändå inte det räknas som otrohet direkt. ett mellanting

Jag ser det inte riktigt som likvärdigt, men vi äro alla olika[smile]


   
SvaraCitera

Slugger:

Va tycker ni?

Fel.


   
SvaraCitera