Aviseringar
Rensa alla

Camsex = otrohet?


isola:

Jag ser det inte riktigt som likvärdigt, men vi äro alla olika[smile]

skulle kanske ha annan åsikt om jag själv befann mig i en relation [sad] men första impulsen var att det blir som porr, fast du har ju rätt i att man tar del av det på annat sätt vid cam6.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slugger:

Tjenna, tänkte bara kolla om folk tycker att man är otrogen om man camar.

Otrohet skulle jag inte kalla det.
Mindre uppskattat från hennes sida däremot.

Men som sagt, man har sina behov. ..


   
SvaraCitera

Slugger:

Tjejen har varit utomlands 4 månader nu och skulle aldrig falla mig in att vara otrogen. Men man har sina behov och har det sista börjat fundera på att hitta nån tjej att camma med.

Vad skulle du tycka om att din tjej gjorde så, med en annan kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte otrohet


   
SvaraCitera

[y]

Bl0cket:

Vad skulle du tycka om att din tjej gjorde så, med en annan kille?


   
SvaraCitera

Har man inte pratat om det skulle jag se det som otrohet i varje fall [y]


   
SvaraCitera

Det är ju bara för fel att sitta och har cam6 med en annan tjej bara för att du är så kåt och inte kan vänta på att din älskade ska komma hem. Var nöjd och glad över att du har en tjej och gör inget som du kommer ångra. [mad]

Fattar inte vad vissa tänker ibland.. titta hellre på porr för fan!


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

titta hellre på porr för fan!

hörde att en tjej mådde urdåligt av att veta att hennes pojkvänn kollade på porr så det e bäst att vänta.O ja tror att tjejer gillar inte attkänna att sin pojkvän bara har sex för att han e kåt utan för att han gillar henne o älskar BARA henne .Men personligen så skulle jag nog vänta..Inget går upp mot en riktig ligg med en riktig tjej.Att kolla på porr e ju trist.Man sitter ju bara där o kollar på när andra har sex det e ju som att kolla på nån film när nån äter mat medan man svälter ihjäl.Man blir hungrigare o man blir inte mätt förrän man fått riktig mat [blush][blush][y]


   
SvaraCitera

[tard]

Slugger:

Va tycker ni?


   
SvaraCitera

Hade jag varit i ett monogamt förhållande så hade jag antagligen sett det som ett svek mot min tillit osv.

Du borde kanske prata med din tjej innan du gör något, så att det inte blir några missförstånd mellan er [party]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hade jag varit i ett monogamt förhållande så hade jag antagligen sett det som ett svek mot min tillit osv.

Det, plus att det är ju en mer sexuell handling än att typ titta på porr eftersom det ändå är ett slags sexuellt samspel mellan dig och den andre. Men ja, vet inte egentligen. Tycker camsex verkar ganska knäppt.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Du borde kanske prata med din tjej innan du gör något, så att det inte blir några missförstånd mellan er

[y]


   
SvaraCitera

Blir bara så arg [tard] Hur tänker man om man vilja kunna KÄNNA tilliten för varandra. Man ska ge lika mycket tro och tillit till varandra. Inte att den ene säger si och så och ljuger och sviker sin partner. Tycker du borde tänka efter lite med detta. Och som någon nämnde, tala med din tjej först. Tror ej hon tillåter dock. [tard]


   
SvaraCitera

hon behöver ju inte veta något vilket fall[wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle se detsom otrohet, men prata med din tjej och se vad hon tycker. Det är ni två (tillsammans!) som sätter reglerna för erat förhållande.


   
SvaraCitera