Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Nov 2010, 00:20 happ så har man drabbats av cancerundvik formaldehyde ungarkommer nog överleva men det är inte alltid så rolit inte.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Nov 2010, 00:43 kommer nog också få cancer en vacker dag. dock inte från formaldehyde, antar jag men du är ju ung och stark (förhoppningsvis) så det går nog bra :-)
RadioAktivMakaron Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Nov 2010, 01:51 Googlade efter nån skoj bild att posta här Hittade denna sidan istället, lite skoj. Hoppas du blir bättre dock!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Nov 2010, 22:58 Oj, vad hemskt. Hoppas att det går bra för dig. Lycka till.
Vega Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Nov 2010, 23:48 gör dej lite trevliga affirmationer, det är bra för cellerna, allt handlar om din inställning
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Nov 2010, 23:54 xsaosinx:Oj, vad hemskt. Hoppas att det går bra för dig. Lycka till.
envitkossa Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Nov 2010, 23:59 combat_mannen:happ så har man drabbats av cancerundvik formaldehyde ungarkommer nog överleva men det är inte alltid så rolit inte.Formaldehyde?
FreeWay89 Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 16 Nov 2010, 02:15 combat_mannen:kommer nog överleva men det är inte alltid så rolit inte.Jahapp det är la bara att sätta igång att leva då.Utnyttja att du har cancer hos brudarna. Du får säkert hem flera av ren sympati
Muhammed Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 16 Nov 2010, 03:25 Var har du cancer någonstans?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 16 Nov 2010, 06:01 stört om du skojar om detta, men gör du inte det så önskar jag dig lycka till!!!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Jan 2011, 21:14 isola:stört om du skojar om detta,tänkte skriva "jag har cancer, men ingen av mina vänner vet om det".din kommentar hindrade mig från att skriva det
Tramp Pope Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 31 Jan 2011, 19:56 Uppdatering? Hoppas verkligen du klarar dig...