Aviseringar
Rensa alla

Cannabis


Ämnesstartare

isola:

hans ekonomi klarar sig nog

I'm sure it will men lite nyfikenhet skadar väl aldrig?


   
SvaraCitera

Vart får man tag på sånt där huvudtaget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

Vart får man tag på sånt där huvudtaget?

Strorebröder... [cute]


   
SvaraCitera

vill också ha cannabis [sad]


   
SvaraCitera

Hakuna matata:

Vart får man tag på sånt där huvudtaget?

Själv brukar jag beställa från internet.

Som andra skrivit blir det för min del också lite då och då, några gånger i månaden kanske i genomsnitt.


   
SvaraCitera

Frazze:

Själv brukar jag beställa från internet.

Är det lagligt? vad kostar det?


   
SvaraCitera

Hakuna matata:

Är det lagligt? vad kostar det?

Nä men beställer man bara lite till sig själv så brukar det gå bra, priset beror ju på vad för kvalité och shop man väljer men finns för 8€/g som är bra.


   
SvaraCitera

Frazze:

Nä men beställer man bara lite till sig själv så brukar det gå bra, priset beror ju på vad för kvalité och shop man väljer men finns för 8€/g som är bra.

Se upp för FRAutropsteckenutropsteckenutropsteckenettusenetthundraelva.


   
SvaraCitera

Nachac:

Se upp för FRAutropsteckenutropsteckenutropsteckenettusenetthundraelva.

Självklart gör jag det använder man proxy och inte betalar med sitt kort så är det svårt att bli spårad och skulle det bli taget kan man bara säga att man inte vet varför någon skickat ett brev med sådant till en. [cool]


   
SvaraCitera

Frazze:

Självklart gör jag det använder man proxy och inte betalar med sitt kort så är det svårt att bli spårad och skulle det bli taget kan man bara säga att man inte vet varför någon skickat ett brev med sådant till en. [cool]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktivkritik:

Vad ligger månadskostnaden på för att röka flera gånger per dag?

Det handlade väl kanske om 1000-2000 spänn i månaden eller så. Berodde på hur bra röka man fick tag på, om man kunde köpa tillräckligt mycket för att få ett bra pris etc.


   
SvaraCitera

Frazze:

inte betalar med sitt kort så

lånar mammis kort?[wink]


   
SvaraCitera

konstruktivkritik:

Cannabis

Kära cannabisbrukare!
Hur frekvent andvänder du dig utav denna drog?

Är idag totalt rökfri... röker varken ganja eller tobak o ingen alkohol o inga andra droger heller för den delen. Men jag har varit storrökare av ganja... hasch till att börja med men gick över till marijuana av ekonomiska skäl. Som mest rökte jag drygt 10 gram om dagen. Sista året rökte jag upp ca 4 kg högpotent marijuana. Mest Sativa... uppåt o psykoaktivt men även en del Indica... nedåt o meditativt. [blush]


   
SvaraCitera

isola:

lånar mammis kort?[wink]

Tss... knappast om man ska vara säker så betalar man genom att skicka kontanter eller Liberty Reserve / Pecunix [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

lånar mammis kort?[wink]

bara du som skulle vara så dum att göra de [tard]

OnT: Just nu röker jag inte allas pga pissprov. Tidigare var de varenda dag. på 3månader gjorde jag av med 10 000 på bara röka. Mest brunt men grönt då och då när de fanns i staden. [y]


   
SvaraCitera