Aviseringar
Rensa alla

Cannabis grinder med Kristet motiv


Venfort:

Värt att säga är också att jag studerar teologi

Ger dig inte mer rätt för det 😉

Ne men du får göra som du vill, jag är inte direkt så fanatiskt troende som jag en gång i tiden var. Det viktigaste är att älska Gud och att älska sin nästa och göra sitt bästa för att uppnå dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

En bespottare är vinet, en larmare är rusdrycken, och ovis är envar som raglar dära.

Vad var Jesus första mirakel? [smile]

Roll on:

det är så lustigt med religiösa diskussioner.

Det var inte tänkt att bli någon religiös diskussion! Jag vill bara få ett svar på vilket motiv jag ska använda mig av. >.0

MissAnox:

Fast jag tvivlar på att han drack sig berusad. Det är en viktig skillnad.

Varför tvivlar du på det och varför är det en viktig skillnad? Och vad har det att göra med hurvida en kristen kan röka cannabis?

MissAnox:

"Ni slavar, lyd i allt era jordiska herrar, inte som inställsamma ögontjänare, utan ärligt och uppriktigt, i fruktan för Herren."

Jag är ingen ögontjänare. Det är just därför jag vill ha ett kristet motiv på min grinder. [tard]


   
SvaraCitera

Venfort:

Det var inte tänkt att bli någon religiös diskussion! Jag vill bara få ett svar på vilket motiv jag ska använda mig av. >.0

Image

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Ger dig inte mer rätt för det 😉

Nej, men jag har fler perspektiv än de som inte gör det. Hade det inte varit resultatet av att studera, hade ingen gjort det. [smile]

Knarko:

Det viktigaste är att älska Gud och att älska sin nästa och göra sitt bästa för att uppnå dessa.

YES! Precis! [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

[cute]

Okej, vilket kristet motiv ska jag använda mig av, utav förslagen jag gett?


   
SvaraCitera

JESUS DRACK VIN DÅ R D1 OK HERP A DERP.


   
SvaraCitera

Var är ve, var är jämmer? Var äro trätor, var är klagan? Var äro sår utan sak? Var äro ögon höljda i dunkel? Jo, där man länge sitter kvar vid vinet, där man samlas för att pröva kryddade drycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JESUS DRACK VIN DÅ R D1 OK HERP A DERP.

Troll.

Panda:

Var är ve, var är jämmer? Var äro trätor, var är klagan? Var äro sår utan sak? Var äro ögon höljda i dunkel? Jo, där man länge sitter kvar vid vinet, där man samlas för att pröva kryddade drycker.

"Men can go wrong with wine and women. Shall we prohibit
and abolish women? The sun, moon and the stars have been
worshipped; shall we pluck them from the sky?"
- Martin Luther


   
SvaraCitera

Venfort:

Okej, vilket kristet motiv ska jag använda mig av, utav förslagen jag gett?

Image

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

[cute]

Troll.


   
SvaraCitera

Venfort:

Troll.

gud är ett troll.


   
SvaraCitera

men för att vara sär i ös, alpha omega är snyggast, för det liknar:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

alpha omega är snyggast

There we go! Både seriöst och uppfinningsrikt. Passar mig skitbra eftersom jag är vänsteranarkist. Tack för förslaget! [bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Venfort:

There we go! Både seriöst och uppfinningsrikt. Passar mig skitbra eftersom jag är vänsteranarkist. Tack för förslaget! [bigsmile][love]

det är lugnt, ledsen om jag framstod som alltför dryg. gillar att retas bara. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

ledsen om jag framstod som alltför dryg. gillar att retas bara. [love]

Ingen fara! ^^ Jag gillar att retas as much as the next guy, men hela tråden har redan börjat gå off topic som det är. [sad]
Och jag kan verkligen inte bestämma mig. Först var jag inne på Chi Rho och sen på Ichtys men nu börjar jag gilla Alpha Omega mer och mer. [crazy]


   
SvaraCitera