Aviseringar
Rensa alla

Cannabis grinder med Kristet motiv


Venfort:

Värt att säga är också att jag studerar teologi

Ger dig inte mer rätt för det 😉

Ne men du får göra som du vill, jag är inte direkt så fanatiskt troende som jag en gång i tiden var. Det viktigaste är att älska Gud och att älska sin nästa och göra sitt bästa för att uppnå dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

En bespottare är vinet, en larmare är rusdrycken, och ovis är envar som raglar dära.

Vad var Jesus första mirakel? [smile]

Roll on:

det är så lustigt med religiösa diskussioner.

Det var inte tänkt att bli någon religiös diskussion! Jag vill bara få ett svar på vilket motiv jag ska använda mig av. >.0

MissAnox:

Fast jag tvivlar på att han drack sig berusad. Det är en viktig skillnad.

Varför tvivlar du på det och varför är det en viktig skillnad? Och vad har det att göra med hurvida en kristen kan röka cannabis?

MissAnox:

"Ni slavar, lyd i allt era jordiska herrar, inte som inställsamma ögontjänare, utan ärligt och uppriktigt, i fruktan för Herren."

Jag är ingen ögontjänare. Det är just därför jag vill ha ett kristet motiv på min grinder. [tard]


   
SvaraCitera

Venfort:

Det var inte tänkt att bli någon religiös diskussion! Jag vill bara få ett svar på vilket motiv jag ska använda mig av. >.0

Image

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Ger dig inte mer rätt för det 😉

Nej, men jag har fler perspektiv än de som inte gör det. Hade det inte varit resultatet av att studera, hade ingen gjort det. [smile]

Knarko:

Det viktigaste är att älska Gud och att älska sin nästa och göra sitt bästa för att uppnå dessa.

YES! Precis! [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

[cute]

Okej, vilket kristet motiv ska jag använda mig av, utav förslagen jag gett?


   
SvaraCitera

JESUS DRACK VIN DÅ R D1 OK HERP A DERP.


   
SvaraCitera